Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 14

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #14
    Το avatar του χρήστη klik
    Μέλος
    Όνομα
    N/A
    Εγγραφή
    Oct 2009
    Περιοχή
    Θεσσαλλλονίκη
    Μηνύματα
    1.371

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από makismpl Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...2. Οσο αφορα τον ουδετερο μετρώντας με πολυμετρο δεν εχω ταση 220v με διακοπτη επιλογης σε grill ,πανω στις αντιστασεις. Ταυτοχρονα με δοκιμαστικο εχω φαση ,αρα μου λειπει ο ουδετερος ,σωστα?? ΛΑΘΟΣ
    Σε ευχαριστώ πάντως για τη βοήθεια σου.
    Δεν έχεις 220V μεταξύ ουδέτερου με ΠΟΙΟ σημείου αναφοράς;
    Φυσικά και δεν θα έχεις 220V αν βάζεις τον άλλο ακροδέκτη σε λάθος σημείο.
    Μάλλον έχεις απλά καμμένη αντίσταση.

    Θεωρώ μη αξιόπιστες τις πληροφορίες που έχεις δώσει έως τώρα.
    Τι τιμή μετράς στην αντίσταση; Με τι κλίμακα στο πολύμετρο;

  2. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον klik για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    FILMAN (02-02-17)

Παρόμοια Θέματα

  1. φουρνος μικροκυματων BRANDT - MW24EG. Το grill που ποτε δεν δουλεψε...
    από Gonzo στο forum Μικροσυσκευές Κουζίνας
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 28-03-16, 13:05
  2. [Indesit] Δεν δουλευει ο φουρνος κουζινας indesit
    από kyriakoo στο forum Ηλεκτρική Κουζίνα
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 29-02-16, 21:22
  3. [Indesit] Δεν δουλευει
    από akis001 στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο Μήνυμα: 11-09-15, 23:07
  4. [Bosch] Δεν λειτουργει το grill
    από oldhag στο forum Φούρνος & Εστία
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 17-01-13, 14:35
  5. [Miele] φουρνος miele
    από gizman στο forum Φούρνος & Εστία
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 12-10-11, 23:34

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας