Αν η βλαβη ειναι παντα στο ιδιο κυκλωμα τοτε συνηθως φταιει το εξαρτημα με το οποιο συνεργαζεται η πλακετα π.χ. κλειδαρια,αντλεια βαλβιδα κτλ.Οταν για παραδειγμα εχουμε καψιμο στο κυκλωμα της αντλιας τοτε δεν αρκει να κανουμε επισκευη μονο στο κυκλωμα της πλακετας αλλα θα πρεπει να αλαξουμε και την αντλια.Επισης τα εξαρτηματα που μπαινουν στην πλακετα θα πρεπει να ειναι αυτα που πρεπει και οχι παραπλησια.Φυσικα ειναι αυτονοητο οτι η επισκευη γινεται απο ανθρωπο που εχει τις απαραιτητες γνωσεις και οχι απο καποιον που νομιζει οτι γνωστης των παντων.