Τα πυκνωτάκια αλλάχθηκαν πριν το reflow με αντίστοιχους κλασικούς πυκνωτες (δεν είχα smd). Ανεμιστηράκι θα μπορούσε να μπεί μόνο εξωτερικά καθώς υπάρχουν γρίλλιες κάτω από την ψύκτρα αλλά φοβάμαι να πάρω 12v από την psu μήπως δημιουργήσω καμιά παρενέργεια ...




Απάντηση με παράθεση