Παράθεση Αρχικό μήνυμα από makap Εμφάνιση μηνυμάτων
επειδή στο σπίτι, του κληρονόμησε η γυναίκα μου και βρίσκεται το συγκεκριμένο δήμο, πρέπει να ισχύουν διαφορετικοί τιμοκατάλογοι αμοιβής εργασίας κλπ οποιουδήποτε τεχνίτη, σε σχέση με την υπόλοιπη Ελλάδα;
Αυτό γίνεται κατά κανόνα στις υπηρεσίες, άτυπα φυσικά.
Εμένα μου έκανε εντύπωση που σε χρέωσαν, ας πούμε, "λίγα για Φιλοθέη".



Παράθεση Αρχικό μήνυμα από makap Εμφάνιση μηνυμάτων
Δηλαδή θεωρείς ότι, επειδή το σπίτι των 65 ετών βρίσκεται στη Φιλοθέη, δικαιολογημένα ζήτησε το ποσό των 88€ (με διπλή χρέωση εργασίας και φοβερό καπέλο στην αξία του διακόπτη);

Λυπάμαι, αλλά οι σκέψεις και τα επιχειρήματά σου είναι τελείως εκτός πραγματικότητας.
Δεν τους διακαιολογώ, απλά σου αναφέρω ποια είναι η πρακτική τους.
Και σύμφωνα με την πρακτική τους, τα 88€ είναι λίγα.