Παράθεση Αρχικό μήνυμα από apavlidis Εμφάνιση μηνυμάτων
Η μόνη κατά κάποιον τρόπο δυσκολία για τέτοιου είδους αυτοκίνητα είναι μόλις πέσει η θερμοκρασία κάτω των 6 βαθμών καλσίου. Και θα μιλήσω για αυτό που έβλεπα στο Kadett C και στα Ascona B που είχαμε. Η μαγκιά είναι να το έχεις σταματημένο σε κατηφορικό έδαφος. Κατεβάζεις χειρόφρενο και με ανοιχτό το διακόπτη ανάφλεξης, συνήθως πέρνει . Αυτό κυρίως και όταν έχουμε πρόβλημα, όταν όπως λέμε κολλάει η μίζα. Επίσης για αν κολλάει η μίζα, της δίνουμε με κανα σφυρί όχι τελείως δυνατα, πάντως της δίνουμε μερικές και αν είμαστε τυχεροί, το αυτοκίνητο θα πάρει μπροστά. Ακόμη ένας τρόπος για να βάλεις μπροστά ένα τέτοιο αυτοκίνητο, όταν έχει δυσκολία μπορείς όπως είπα σε άλλο μήνυμα η χρήση σεσουάρ. Όμως επειδή έχουν περάσει καμιά 8 χρόνια από τότε που πουλήσαμε το τελευταίο Ascona που είχαμε, δεν θυμάμαι ακριβώς πως γινόταν αυτή η διαδικασία. Σε άλλο θέμα το οποίο σκέφτομαι να ανοίξω, θα γίνει καλύτερη αναφορά.
Εικόνα003.jpg το ένα από τα δύο Opel Ascona B που είχαμε κάποτε! Αγοράσθηκε το 2002-4 και διαγράφηκε το 2009. Μοντέλο του '77 στα 1.197 cc. Η σειρά με το ταμπλώ χωρίς στροφόμετρο.