Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 20

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη apavlidis
    Μέλος
    Όνομα
    Ανδρέας Παυλίδης
    Εγγραφή
    Aug 2016
    Περιοχή
    Καβάλα
    Μηνύματα
    123

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από xsterg Εμφάνιση μηνυμάτων
    α γεια σου. ειδες που εθεσα και την παραμετρο κρυο? για εμας εδω στην νοτια ελλαδα ειναι μια λεξη αγνωστη. αρνητικες θερμοκρασιες δεν βλεπουμε. εδω ειναι ζητημα η πιο κρυα ημερα να εχει 7C και αυτο το βραδυ. στην βορεια ελλαδα ο παγετος ειναι καθημερινο θεμα. αυτο ειναι μια παραμετρος που θα πρεπει να την εξεταζει καποιος στο αυτοκινητο. το καλοκαιρι παιρνει ευκολα μπροστα. τον χειμωνα ομως?
    Η μόνη κατά κάποιον τρόπο δυσκολία για τέτοιου είδους αυτοκίνητα είναι μόλις πέσει η θερμοκρασία κάτω των 6 βαθμών καλσίου. Και θα μιλήσω για αυτό που έβλεπα στο Kadett C και στα Ascona B που είχαμε. Η μαγκιά είναι να το έχεις σταματημένο σε κατηφορικό έδαφος. Κατεβάζεις χειρόφρενο και με ανοιχτό το διακόπτη ανάφλεξης, συνήθως πέρνει . Αυτό κυρίως και όταν έχουμε πρόβλημα, όταν όπως λέμε κολλάει η μίζα. Επίσης για αν κολλάει η μίζα, της δίνουμε με κανα σφυρί όχι τελείως δυνατα, πάντως της δίνουμε μερικές και αν είμαστε τυχεροί, το αυτοκίνητο θα πάρει μπροστά. Ακόμη ένας τρόπος για να βάλεις μπροστά ένα τέτοιο αυτοκίνητο, όταν έχει δυσκολία μπορείς όπως είπα σε άλλο μήνυμα η χρήση σεσουάρ. Όμως επειδή έχουν περάσει καμιά 8 χρόνια από τότε που πουλήσαμε το τελευταίο Ascona που είχαμε, δεν θυμάμαι ακριβώς πως γινόταν αυτή η διαδικασία. Σε άλλο θέμα το οποίο σκέφτομαι να ανοίξω, θα γίνει καλύτερη αναφορά.

  2. #2
    Το avatar του χρήστη apavlidis
    Μέλος
    Όνομα
    Ανδρέας Παυλίδης
    Εγγραφή
    Aug 2016
    Περιοχή
    Καβάλα
    Μηνύματα
    123

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από apavlidis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η μόνη κατά κάποιον τρόπο δυσκολία για τέτοιου είδους αυτοκίνητα είναι μόλις πέσει η θερμοκρασία κάτω των 6 βαθμών καλσίου. Και θα μιλήσω για αυτό που έβλεπα στο Kadett C και στα Ascona B που είχαμε. Η μαγκιά είναι να το έχεις σταματημένο σε κατηφορικό έδαφος. Κατεβάζεις χειρόφρενο και με ανοιχτό το διακόπτη ανάφλεξης, συνήθως πέρνει . Αυτό κυρίως και όταν έχουμε πρόβλημα, όταν όπως λέμε κολλάει η μίζα. Επίσης για αν κολλάει η μίζα, της δίνουμε με κανα σφυρί όχι τελείως δυνατα, πάντως της δίνουμε μερικές και αν είμαστε τυχεροί, το αυτοκίνητο θα πάρει μπροστά. Ακόμη ένας τρόπος για να βάλεις μπροστά ένα τέτοιο αυτοκίνητο, όταν έχει δυσκολία μπορείς όπως είπα σε άλλο μήνυμα η χρήση σεσουάρ. Όμως επειδή έχουν περάσει καμιά 8 χρόνια από τότε που πουλήσαμε το τελευταίο Ascona που είχαμε, δεν θυμάμαι ακριβώς πως γινόταν αυτή η διαδικασία. Σε άλλο θέμα το οποίο σκέφτομαι να ανοίξω, θα γίνει καλύτερη αναφορά.
    Εικόνα003.jpg το ένα από τα δύο Opel Ascona B που είχαμε κάποτε! Αγοράσθηκε το 2002-4 και διαγράφηκε το 2009. Μοντέλο του '77 στα 1.197 cc. Η σειρά με το ταμπλώ χωρίς στροφόμετρο.

  3. #3
    Το avatar του χρήστη ziakosnasos
    Μέλος
    Όνομα
    Ακης
    Εγγραφή
    Mar 2009
    Περιοχή
    Ελλαδα
    Μηνύματα
    105

    Προεπιλογή

    Εγώ θα σου πω φιλικά το εξής , μην ασχολείσαι , για ένα αμάξι με 1η κυκλοφορία του 1995 , μόνο και μόνο που έχει και κάθεται 2 περίπου χρόνια χώρια τα προβλήματα που έχει ήδη θα σου βγάλει και άλλα στην πορεία , απο το πιο απλό μέχρι το πιο περίπλοκο , η αντλία θα έχει πάει άπατη και έχουμε και λέμε μπιλιοφόροι , ρουλεμάν , τσιμούχες βαλβίδων , διάφορες τσιμούχες σασμάν κινητήρα κλπ , φυσούνες κρεμαγιέρας , φυσούνες ημιαξονίων , αμορτισέρ , φρένα , ηλεκτρικά και άλλα πολλά θα πας να το βγάλεις και συνέχεια θα σε βγάζει και απο κάτι καινούργιο στο τέλος θα δεις ότι θα σε συνέφερε να βρεις ένα άλλο αμάξι , δυστηχως για τα αμάξια η ακινησία=θάνατος .
    Θα σου πω την δική μου περίπτωση , μηχανικός αυτοκινήτων εγώ , o πατέρας μου είχε ένα Kadett D 1.3S 1985 μοντέλο Γερμανικής κατασκευής και όχι Ελληνικό , με ολική βαφή-συμαζέματα το 1996 σε καλή κατάσταση το πρόσεχε όσο μπορούσε , αποφασίζω το 2008 να το βγάλω , παροπλισμένο μετά απο 2 χρόνια περίπου σε πλήρη ακινησία . Το έβγαλα με την προοπτική ότι και να γινόταν θα το έκανα εγώ ο ίδιος αυτή ήταν και η δουλειά μου . Στο τέλος έκατσα και έβαλα κάτω τα λεφτά που έδωσα για αυτό το αμάξι και λίγο πολύ είχα φτάσει στα 1700 ευρώ μέσα σε 8 μήνες χωρίς την ασφάλεια τέλη κλπ . Το αμάξι το κράτησα περίπου κανα 2 χρόνια που πάλι κάτι με έβγαζε ξανά το χέρι στην τσέπη ώσπου στο τέλος το πήρα απόφαση το έδωσα και ησύχασα .

  4. #4
    Το avatar του χρήστη apavlidis
    Μέλος
    Όνομα
    Ανδρέας Παυλίδης
    Εγγραφή
    Aug 2016
    Περιοχή
    Καβάλα
    Μηνύματα
    123

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ziakosnasos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγώ θα σου πω φιλικά το εξής , μην ασχολείσαι , για ένα αμάξι με 1η κυκλοφορία του 1995 , μόνο και μόνο που έχει και κάθεται 2 περίπου χρόνια χώρια τα προβλήματα που έχει ήδη θα σου βγάλει και άλλα στην πορεία , απο το πιο απλό μέχρι το πιο περίπλοκο , η αντλία θα έχει πάει άπατη και έχουμε και λέμε μπιλιοφόροι , ρουλεμάν , τσιμούχες βαλβίδων , διάφορες τσιμούχες σασμάν κινητήρα κλπ , φυσούνες κρεμαγιέρας , φυσούνες ημιαξονίων , αμορτισέρ , φρένα , ηλεκτρικά και άλλα πολλά θα πας να το βγάλεις και συνέχεια θα σε βγάζει και απο κάτι καινούργιο στο τέλος θα δεις ότι θα σε συνέφερε να βρεις ένα άλλο αμάξι , δυστηχως για τα αμάξια η ακινησία=θάνατος .
    Θα σου πω την δική μου περίπτωση , μηχανικός αυτοκινήτων εγώ , o πατέρας μου είχε ένα Kadett D 1.3S 1985 μοντέλο Γερμανικής κατασκευής και όχι Ελληνικό , με ολική βαφή-συμαζέματα το 1996 σε καλή κατάσταση το πρόσεχε όσο μπορούσε , αποφασίζω το 2008 να το βγάλω , παροπλισμένο μετά απο 2 χρόνια περίπου σε πλήρη ακινησία . Το έβγαλα με την προοπτική ότι και να γινόταν θα το έκανα εγώ ο ίδιος αυτή ήταν και η δουλειά μου . Στο τέλος έκατσα και έβαλα κάτω τα λεφτά που έδωσα για αυτό το αμάξι και λίγο πολύ είχα φτάσει στα 1700 ευρώ μέσα σε 8 μήνες χωρίς την ασφάλεια τέλη κλπ . Το αμάξι το κράτησα περίπου κανα 2 χρόνια που πάλι κάτι με έβγαζε ξανά το χέρι στην τσέπη ώσπου στο τέλος το πήρα απόφαση το έδωσα και ησύχασα .
    Ωραία ιδέα μου 'δωσες, να μην ασχοληθώ άλλο. Σκέφτομαι να το πουλήσω για ανταλλακτικά. Απλώς το κρατάω και λόγω ότι συναρμολογήθηκε στην ΤΕΟΚΑΡ και σήμερα βρίσω σπάνια τέτοια κομμάτια. Μάλιστα όταν το διάβασα στην ετικέτα με τον αριθμό πλαισίου, μου έκανε εντύπωση, γιατί έληγε σε GR και μετά από λίγο πιο κάτω διάβασα TEOCAR S.A. και PRODUCTION YEAR 1995

Παρόμοια Θέματα

  1. Πρόβλημα σε αντλία νερού (μοτέρ) GRUNDFOS
    από limas στο forum Υδραυλικά & Θέρμανση
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο Μήνυμα: 31-12-18, 12:16
  2. Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 25-08-16, 18:37
  3. Αντλία Υδρευσης
    από vakis07 στο forum Υδραυλικά & Θέρμανση
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 30-07-14, 01:25
  4. [Brandt] Χαλασμένη φτερωτη στην αντλία νερού
    από geaf69 στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο Μήνυμα: 12-11-13, 10:51
  5. αντλία θερμότητας
    από liangos στο forum Υδραυλικά & Θέρμανση
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-08-13, 22:43

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας