Ωραία. Στα άκρα των τυλιγμάτων του μοτέρ έχεις πάλι δυο ημίτονα διαφοράς 90 μοιρών;
Ωραία. Στα άκρα των τυλιγμάτων του μοτέρ έχεις πάλι δυο ημίτονα διαφοράς 90 μοιρών;
Εδώ κάτι υπάρχει.... όταν σταματήσει το μοτέρ μετά από λίγα δευτερόλεπτα η καμπύλες είναι ΟΚ.
(η Τάση χαμηλώνει)DSC_0298 copy.jpgDSC_0299 copy.jpg
Οταν όμως Το βάλω μπροστά και περιστρέφεται το μοτέρ έχουμε σπάσιμο και στις 2 καμπύλες στα θετικά ...
Χμμμ κάτι δεν μου αρέσει εδώ... Η τροφοδοσία του U4 είναι εντάξει; Είπες ότι έχεις αλλάξει τα ολοκληρωμένα, δεν πιστεύω να έχεις βάλει άλλον τελεστικό στη θέση του (θέλει LM324). Έχεις κάνει καμιά ωμομέτρηση των τυλιγμάτων του μοτέρ;
Η τροφοδοσία του U4 είναι κοινή για όλα τα ολοκληρωμένα στα 13,5V.Είναι ΟΚ.
Άλλαξα όλα τα ολοκληρωμένα. Ναι LM324 εβαλα. Ωμομετρηση στο μοτέρ έκανα μπας και είχα κατα πρόβλημα στα τυλίγματα .Δείχνουν ολόιδια στα 2,3ΚΩ.
Μπορείς να πάρεις μια μέτρηση των εξόδων 1 και 14 του U4 με το μοτέρ σε λειτουργία και σταματημένο να δούμε τί βγάζει;
Aφού σταματήσει το μοτέρ οι καμπύλες είναι οκ.
(Πριν σταματήσει τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα!όταν περιστρέφεται το μοτέρ και εδώ η τάση αυξάνει...αλλά ψαλιδίζει εντελώς το αρνητικά ! )DSC_0300 copy.jpgDSC_0301 copy.jpgDSC_0302 copy.jpg
Η τελευταία φώτο είναι η έξοδος του U4 και το ένα πιν από το μοτέρ! Τώρα φαίνεται κάτι χοντρό να μου ξεφεύγει...
Στο U4 στα πιν 2 κ 13 έχουμε πάλι σωστές καμπύλες.
Και επιβεβαιώνω ότι το U3 στα 14 και 1 βγάζει σωστές καμπύλες και σε λειτουργία και σταματημένο.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη error : 21-10-16 στις 09:01
Στο pin 7 του U3 δεν έχεις 0 / 12V καθώς αλλάζεις από 33 σε 45 στροφές;
Ναι. υπάρχουν τα 12ν. Με καθυστέρηση όμως μερικών δευτερολέπτων,που δεν το καταλαβαίνω.
Τότε η μόνη περίπτωση να μην αλλάζει συχνότητα το ημίτονο, είναι να έχει πρόβλημα το U5 και/ή η R32.
Η χρονοκαθυστέρηση που λες είναι φυσιολογική και οφείλεται στο δικτύωμα R27 - C13 και συμβαίνει μόνο προς μια κατεύθυνση λόγω του ότι κατά την αντίθετη μεταβολή η R27 παρακάμπτεται λόγω της D7. Αν π.χ. αφαιρέσεις τον C13 η αλλαγή της τάσης στο πιν 7 του U3 θα γίνεται αμέσως και στην αλλαγή από 33 σε 45 στροφές αλλά και αντίστροφα (δεν καταλαβαίνω προς τί η χρονοκαθυστέρηση μόνο προς μια κατεύθυνση)
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη FILMAN : 25-10-16 στις 12:26