Αν έχει 2 θερμοστάτες τότε έχει και 2 μοτέρ , επίσης και χωριστούς ανεξάρτητους θαλάμους / συντήρησης / κατάψυξης. Ενώ εσύ έχεις 1 μοτέρ και εννοείται 1 θερμοστάτη.Οχι δεν χαλασε το ψυγειο μου απλα ειδα σε ξενα φορουμ οτι εαν ενωσεις του 2 θερμοστάτες μπορει να γινει δεν καταλαβα κ καλά
Ναι / αλλά και ο καταψύκτης μπαούλο έχει μια μηχανή , εκείνον μπορούσες να τον κάνεις συντηρήσεως επειδή όλος ο θάλαμος είναι ένας ενιαίος και μοναδικός .
Οπότε για να το καταλάβεις καλύτερα (εξήγηση με "λαικές " ορολογίες ) , το μοτέρ έχει μια έξοδο συμπίεσης του ψυκτικού υγρού / και μια επιστροφή . Η έξοδος και η επιστροφή είναι ένας χαλκοσωλήνας όπου εκεί μέσα κυκλοφορεί το ψυκτικό υγρό και μέσα από τους θαλάμους του ψυγείου.
Με την έξοδο λοιπόν του ψυκτικού υγρού από τον συμπιεστή , ο χαλκοσωλήνας οδηγεί το ψυκτικό υγρό (και μέσω μιας εκτονωτικής βαλβίδας ) στον 1ο θάλαμο της κατάψυξης (που σε ψυγείο δίπορτο είναι διαιρεμένος ) . Εκεί στην κατάψυξη γίνεται η πιο ισχυρή απαγωγή θερμότητας του θαλάμου (αφαιρεί θερμότητα από τον θάλαμο / επομένως και η ψύξη)
Ο ίδιος σωλήνας μετά από την κατάψυξη συνεχίζει προς θάλαμο συντήρησης , και εκεί έχουμε απαγωγή θερμότητας λίγο χαμηλότερη από της κατάψυξης (εξ ου και η θερμοκρασία κατάψυξης -23 βαθμούς / και συντήρησης +5 αλλά και λόγω μεγαλύτερου θαλάμου της συντήρησης ) και τέλος ξαναγυρίζει στην επιστροφή αναρρόφηση του μοτέρ , για να γίνει και πάλι η ίδια διαδικασία από την αρχή.
Το αισθητήριο του θερμοστάτη στα περισσότερα ψυγεία (απλά συμβατικά / όχι no frost) είναι τοποθετημένο στον χώρο της συντήρησης (για να επιτευχθούν οι + 5 βαθμοί της συντήρησης και εννοείται αυτόματα η θερμοκρασία και της κατάψυξης σε -23 βαθμούς ) . Επομένως η θερμοκρασία της κατάψυξης θα εξαρτιέται από την θερμοκρασία της συντήρησης .
Εάν βάλεις το αισθητήριο θερμοστάτη στον χώρο κατάψυξης (για να πετύχεις +5 βαθμούς ) , εννοείται ο χώρος της συντήρησης θα είναι κατάλληλος μόνο για κλωσσομηχανή . Ελπίζω να σου έλυσα την απορία .
Έπειτα είναι και ανορθόδοξος ο τρόπος να θέλεις θερμοκρασίες συντηρήσεως στον μικρότερο θάλαμο της κατάψυξης έναντι του μεγαλύτερου θαλάμου της συντήρησης που πλέον θα γίνει άχρηστος .
Δεν μπορείς να παρακάμψεις την έξοδο του ψυκτικού κύκλου από τον συμπιεστή στους θαλάμους του ψυγείου χωρίς να περάσει πρώτα από την κατάψυξη. Αυτό γίνεται μόνο σε ψυγεία που έχουν ο κάθε θάλαμος το δικό του μοτέρ και το δικό του ξεχωριστό κύκλωμα σωληνώσεων , δηλ 2 μοτέρ .