Θα το ελέγξω και θα επανέλθω φίλε μου. Ωστόσο δεν προβλέπεται αυτό να γίνει πριν την Παρασκευή διότι το ψυγείο είναι στο χωριό.
Με το χέρι δεν είναι έντονη η δόνηση...ο βόμβος όμως είναι πολύ έντονος κι ενοχλητικός
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk





Απάντηση με παράθεση