Ναι Βασίλη, μάλλον έχεις δίκιο. Εξάλλου γλυτώνω τη μπαλαντέζα. μη τα θέλουμε όλα δικά μας
Σε μέταλλο ή ξύλο τρυπάω σπάνια οπότε με το τσοκ είμαι καλυμμένος.
Γνωρίζει κανείς αυτο μαγαζί απο το κιλκίς; http://ergalia-kosmidis.car.gr/xyma/view/8101520/
Ναι Βασίλη, μάλλον έχεις δίκιο. Εξάλλου γλυτώνω τη μπαλαντέζα. μη τα θέλουμε όλα δικά μας
Σε μέταλλο ή ξύλο τρυπάω σπάνια οπότε με το τσοκ είμαι καλυμμένος.
Γνωρίζει κανείς αυτο μαγαζί απο το κιλκίς; http://ergalia-kosmidis.car.gr/xyma/view/8101520/