Παράθεση Αρχικό μήνυμα από vasilimertzani Εμφάνιση μηνυμάτων
Το βάρος να το υπολογίζεις όσο το κρατάς στο χέρι και το χρησιμοποιείς.Αν τώρα σκέφτεσαι το μισο κιλό παραπάνω στο δίλεπτο κουβαλημα το σκέφτεσαι τελείως λάθος.στην τελική δεν θα παίρνεις μαζί ούτε δεύτερη μπαταρία ούτε φορτιστή .μονο το δραπανο.Επίσης για τρύπες σε μέταλλο ίσως βολέψει ένας μικρός βιδολόγος μαζί με το σφίξιμο στις βίδες που θες.

Ναι Βασίλη, μάλλον έχεις δίκιο. Εξάλλου γλυτώνω τη μπαλαντέζα. μη τα θέλουμε όλα δικά μας
Σε μέταλλο ή ξύλο τρυπάω σπάνια οπότε με το τσοκ είμαι καλυμμένος.
Γνωρίζει κανείς αυτο μαγαζί απο το κιλκίς; http://ergalia-kosmidis.car.gr/xyma/view/8101520/