Η αντλία & πρόσθετη ξεχωριστή δεξαμενή προστέθηκε για καλύτερη ποιότητα / ποσότητα ατμού/ ταχύτητα απόδοσης .
Ένα μπόιλερ "σκέτο " χωρίς αντλία , λογικά θα έχει στο μισό μπόιλερ νερό και άρα πιο πολύ θα αργήσει να παράξει ατμό και εννοείται μικρότερη χωρητικότητα ατμού .




Απάντηση με παράθεση