Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 17

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #12

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.731

    Προεπιλογή

    Η αντλία & πρόσθετη ξεχωριστή δεξαμενή προστέθηκε για καλύτερη ποιότητα / ποσότητα ατμού/ ταχύτητα απόδοσης .
    Ένα μπόιλερ "σκέτο " χωρίς αντλία , λογικά θα έχει στο μισό μπόιλερ νερό και άρα πιο πολύ θα αργήσει να παράξει ατμό και εννοείται μικρότερη χωρητικότητα ατμού .

  2. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Κυριακίδης για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    vasilimertzani (01-09-16)

Παρόμοια Θέματα

  1. Σύστημα σιδερώματος TEFAL GV9460 δεν παράγει ατμό
    από sz1962 στο forum Σύστημα Σιδερώματος
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 08-05-17, 15:15
  2. ΑΤΜΟΣΙΔΕΡΟ STIRELLA SX8040D ( Δεν βγαζει ατμό)
    από kostas kard στο forum Σύστημα Σιδερώματος
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 06-05-16, 22:32
  3. stirella simac 8040D σφυρίζει
    από SDrikos στο forum Σύστημα Σιδερώματος
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 22-02-15, 18:05
  4. Ατμοσίδερο Stirella SX430D δεν βγάζει ατμό
    από alpennas στο forum Σύστημα Σιδερώματος
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-10-13, 00:13
  5. Stirella sx4520d δεν βγάζει ατμό
    από manos_3 στο forum Σύστημα Σιδερώματος
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο Μήνυμα: 11-09-13, 19:55

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας