Εγώ πιστεύω ότι στο αρχικό ρελέ δεν είναι αντίσταση αυτό αλλά δίοδος και όλοι γνωρίζουμε την χρησιμότητα μίας διόδου στο πηνίο του ρελέ. Βέβαια μπορείς με ένα πολύμετρο να μετρήσεις και να βγάλεις καλύτερα συμπεράσματα ακόμα καλύτερα αν διαθέτεις παλμογράφο με component tester και τέλος πιο απλά αν άνοιγες το κέλυφος του ρελέ να το δεις με τα μάτια σου ή να μας το βγάλεις φωτογραφία. Δεν μπορώ να καταλάβω το νόημα της αντίστασης αλλά ένα να ξέρεις .....οι κατασκευαστές των αυτοκινήτων εφόσων όλα αυτά τα ρελέ τα ενεργοποιούν μέσω εγκεφάλου άνετα μπορεί να διαβάζουν κάποια αντίσταση όπως αυτή που υποθέτουμε ότι υπάρχει στον παλιό ρελέ και να σου βγάλει αργότερα κάποια ένδειξη βλάβης αν δεν την δει πάνω στο ρελέ. Γι αυτό νομίζω ότι αφού έχεις στο χέρι σου τον παλιό ρελέ ξεκαθάρισε να ξέρεις τι έχει μέσα.





Απάντηση με παράθεση