Τελικά η προσπάθεια σεταρίσματος της πλακέτας πέτυχε, η διαδικασία καθώς και οι κωδικοί ανά μοντέλο αναφέρονται αναλυτικά στο service manual στις σελίδες 5-10 ... 5-12 (37 ... 39). Τώρα το πώς χάθηκαν οι ρυθμίσεις παραμένει άγνωστο. Εν πάσει περιπτώσει τώρα το μηχάνημα είναι έτοιμο να τοποθετηθεί και να δουλέψει, μετά και από την αλλαγή των πυκνωτών λειτουργίας τόσο του εσωτερικού όσο και του εξωτερικού ανεμιστήρα οι οποίοι βρέθηκαν πεσμένοι, σε αντίθεση με αυτόν του συμπιεστή που ήταν Ο.Κ. Ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια!