Στην πλακέτα έχει 14 ρελε και κανενα δεν ειναι για τον συμπιεστη!
Επειδή το έληξα το θεμα τελικα, γράφω για ενημερωση μηπως το χρειαστει κανενας αλλος:
Το ψυγειο εχει ινβερτερ για τον συμπιεστη (η αριστερη φισα με το κοκκινο μαυρο καλωδιο μονο). Με συχνομετρο βγαιναν τα 85 Hz απο την πλακετα και οδηγουσε το ινβερτερ κανονικα. Ηλεκτρικά ο συμπιεστης ηταν οκ (3φασικος LG). Καταληξαμε οτι ειτε εχει χασει το φρεον, ειτε σκορπισε μηχανικα ο συπιεστης. Αναμενουμε τον ψυκτικο για τυχον διαρροη......