Είπες ότι το έβγαλες το μοτέρ , δεν πρόσεξες (βλέπε φωτογραφία #10) μεταξύ μοτέρ και πλαστικό άσπρο καπάκι αν ανάμεσα είχε άλατα ή κάποια πιθανή διαρροή νερών? . Αν δεν είδες κάτι ύποπτο και δεν τρέχει νερά , άστο να δουλεύει όπως έχει και ότι γίνει . Να μην βάζεις απανωτές πλύσεις την μία αμέσως πριν την προηγούμενη.




Απάντηση με παράθεση