Μετά από περιπου 2 χρόνια με χαλασμένο το πλυντήριο πιάτων, το άνοιξα ξανά για βγάλω το μοτέρ και να το πάω σε κάποιον περιελιξά μπας και βγει άκρη όπως μου είχε προταθεί. Με το που το έβγαλα γύρισα την φτερωτή και προς έκπληξη μου γυρνούσε πολύ εύκολα σε αντίθεση με παλιά. Το έβαλα πάλι πανω, έκανα δοκιμή και δούλεψε! Από τότε έχω βάλει κάνα 2 πλυντήρια και δουλεύει μια χαρά. Απορώ τι μπορεί να ήταν, καθώς σκουπίδι στο μοτέρ αποκλείεται διότι γυρνούσε αλλά με φοβερή δυσκολία. Εγώ υποψιάζομαι χωρίς να γνωρίζω, κάτι σαν πλαστική-ελαστική ροδέλα γύρω από τον άξονα του μοτέρ που ίσως υπάρχει για να σφραγίζει από νερά και το φρέναρε, αλλά πώς μπορεί να έφτιαξε?