Δεν μπορώ να καταλάβω πως μετα απο υπερταση ή πτώση της ΔΕΗ θα ανοίξει ο θερμοστάτης του θερμοσίφωνα, ο οποίος έχει μονάχα δυο διμεταλλικά ελάσματα. Εκτός εαν τα ελάσματα παρέχουν και προστασία απο υπερενταση (οπως τα θερμικά των κινητήρων). Αν συμβαίνει όμως το δεύτερο το κόστος κατασκευής θα είναι πολύ υψηλότερο.




Απάντηση με παράθεση