Ναι Πετρο ,στον περιστροφικο θερμοστατη αναφερομαι ,ομως οπως μου εγραψες δεν τον ζεστανα σωστα οποτε φτου κι απ την αρχη το ζεσταμα και τα μετρηματαΣτον περιστροφικό θερμοστάτη αναφέρεσαι?Βεβαια επειδη η διπλοφορδη τσιμουχα στεγανοποιησης του αισθητηρα/ κερμα ,βγαινει περιμετρικα ,εξω απο το κερμα με φοβιζε το κερι μην την καψω ,αλλα θα προσπαθησω να τον ζεστανω σωστα και θα δουμε.σε ευχαριστω πολυ παντως για τον χρονο σου και την βοηθεια σου.
Ο καδος ειναι εμαγιε ,(οπως πολυ σωστα ειπες)ομως οπως τον ειδα λυμενο μια φορα που επισκεφθηκα το σερβις δειχνει ΟΚ.Οσο κρατησει λοιπον,δεν πειραζει.
Ανεφερα το θεμα ηλεκτρικων επειδη πιστεψα οτι μετρησα δλδ ζεστανα σωστα τον θερμοστατη ομως εκανα λαθος αρα δεν μπορω να υποθεσω οτι καηκε.Μακαρι να δουλευει.
.......θα είναι τα (1 και 2 αναχώρησης ) οπότε κανόνισε που θα μετράς για να δεις ποια ήταν κλειστά ή ανοικτά (στην κρύα κατάσταση ) και αν μετά το ζέσταμα αντιστρέφονται ανάλογα αυτά
ΟΚ θα μετρησω κυκλωμα τοτε,με το μπιπ του πολυμετρου,αφου ζεστανω σωστα τον αισθητηρα.Αλλα και με Ωμ.
Ακριβως ετσι λειτουργουσε και το δικο μου και το εχω περιγραψει σε παλαιοτερο ποστ.Με μια μικροδιαφορα.Το δικο μου επαιρνε λιγο νερο εκανε κανα δυο βολτες ο καδος ,σταματουσε,το ζεσταινε συντομα αφου ηταν λιγο,και ξαναπαιρνε/συμπληρωνε την κανονικη ποσοτητα νερου πλεον,το ζεσταινε μεχρι την θερμοκρασια που επρεπε /ειχαμε ζητησει,και επλενε μεχρι να ολοκληρωσει αυτον τον Χ κυκλο προπλυσης η πλυσης και να αδειασει ,να περασει στον επομενο κυκλο /νουμερο να ξαναπαρει νερο να ζεστανει κλπ. Οταν ομως νεκρωνε και ξεκινουσε το ζεσταμα νερου ,αυτη η διαδικασια βρασης ακουγοταν σαν ενα απαλο ΧΧΧΧΧΧ αν εβαζα το αυτι μου κολημενο στο καντραν .Τωρα που δεν ζεσταινε το ΧΧΧΧΧΧΧ δενακουγεταιΕπέλεγες το πρόγραμμα (καυτό 90 βαθμούς ) και τον περιστροφικό θερμοστάτη τον έβαζες στους 90 επίσης .
Με το ξεκίνημα έπαιρνε το νερό .....
Σταματούσε το νερό στην ενδεδειγμένη στάθμη ...
Γυρνούσε το μοτέρ δεξιά αριστερά 5-6 φορές ή κάπου τόσο...
Κάποια στιγμή γίνεται μια "νεκρική σιγή" (νεκρώνει το μοτεράκι του εγκεφάλου και το σημείο που "νέκρωσε " το πρόγραμμα έδωσε εντολή στην "αναμονή " του περιστροφικού θερμοστάτη μόλις να φτάσει τους 90 βαθμούς , να ενεργοποιήσει και πάλι το μοτεράκι του εγκεφάλου για να ξεκινήσει το υπόλοιπο πρόγραμμα ... (πάλι συνεχίζει από εκεί και ύστερα να γυρίζει δεξιά αριστερά μέχρι κάποια στιγμή θα πετάξει νερά και θα πάρει άλλα "κοινώς ξέπλυμα" και μέχρι που θα φτάσει στο τελικό στίψιμο....
Αυτο το ανεφερα διοτι εγινε στην εναρξη προπλυσης ,πηρε λιγο νερο και σταματησε στο 1 λεπτο.Δεν ηταν για να ζεστανει,αφου ειχα τον περιστροφικο θερμοστατη στο 0.Περιμενα -περιμενα -βραση δεν ακουγοταν ,δεν επρεπε αλλωστε να βρασει ,ειπαμε θερμοκρασια ειχα στο 0 και το προχωρησα οπως εχω περιγραψει παλαιοτερο ποστ...... αλλά δεν κατάλαβα τι ακριβώς εννοούσες με το "λίγο νερό" ) τέλος πάντων .
Το ποτηρι με το νερο επανω στο πλυντηριο δεν κουνιοταν ουτε και το νερο δεν ετρεμε μεσα στο ποτηρι ακομη και οταν εστιβε.Τωρα περπαταει λιγο το ποτηρι στο στυψιμο.Ποδαρακια ρυθμιζω παντα (μια φορα μονο χρειαζεται)με ενα νημα της σταθμης που φτιαχνω με κλωστη ραψιματος και βελονακι γυναικειου πλεξιματος.Ελεγχω καθετοτητα και στις 4 γωνιες του πλυντηριου.Έπειτα είπες κάτι περίεργα με την απότομη εκκίνηση στο μοτέρ και μετά λες "στρώνει "
Ετσι λοιπον τωρα την αποτομη εκινηση μοτερ, την νοιωθω -στιγμιαια-οταν ακουμπω πανω του (στηριζομαι με τους αγκωνες στο καπακι σαν σε τραπεζι ακουμπω, και τα χερια στο πηγουνι)Με ανυσηχησε σε συνδιασμο με τον αποτομο θορυβο που χτυπα η ηλεκτροβανα οταν ανοιγει(λες και αντι να παρει την ηλεκτρικη δυναμη που χρειαζεται για το εργο της,της παρεχεται υπερ πολαπλάσια ηλεκτρικη ενεργεια και χτυπαει τοσο δυνατα).Ουτε η παλια ηταν βουλωμενη,βρωμικη η κολημενη -την ελυσα μεσα της και την ειδα-ουτε και η ολοκαινουργια που αγορασα φυσικα.Ομως και οι 2 εχουν την ιδια συμπεριφορα (οσο δουλεψε 5 πλυσεις η ηλεκτροβανα η παλια),κατι που στο παρελθον δεν συνεβει ποτέ.(ο θορυβος που κανει οταν ανοιγει)Για αυτο ανησυχησα μηπως κατι με την ηλεκτρικη τροφοδοσια τους συμβαινει.Ισως κανω λαθος ομως.Παντως τωρα που γραφω και το φερνω στο μυαλο μου,για να διαπιστωσω αν εφταιγε η ηλεκτροβανα η κατι αλλο,μην την αγοραζω αδικα,ξεκινησα το πλυντηριο και με το που κλειδωσε η πορτα ηδη ειχα το πολυμετρο πανω στα φισακια τροφοδοσιας ρευματος της ηλεκτροβανας εχοντας την αφαιρεσει ηδη.Μετραγε 0 βολτ και με το αυτοματο κλειδωμα της πορτας 235 βολτ και επειτα κατεβηκαν στα 225 σταθερα.Αγορασα καινουρια ηλεκτροβανα την εβαλα και εκανε 2 πλυσεις καλες.Επειτα αρχισε να μην ζεσταινει το νερο και να σταματα ακομη και με θερμοκρασια στο 0,και αρχισαμε τουτη την συζητηση
Δυστυχως (τωρα που το ανοιξα)βλεπω και την τροχαλια κινησης καδου ελαχιστα στρεβλωμενη αλλα και το αξονακι που δεχεται το εδρανο του ρουλεμαν και στην ακρη του το παξιμαδι που ασφαλιζει την προαναφερομενη τροχαλια ,ελαχιστα στρεβλωμενο.Αυτα δεν υπηρχαν.Υποθετω οτι χτυπησαν με σφυρι το ρουλεμαν προς εξαγωγη(αλλωστε αυτος ηταν και ο μοναδικος λογος που εδωσα το πλυντηριο,-δεν παρουσιαζε κανενα αλλο προβλημα- γιατι εγω με τον εξολκεα που εχω αν και στο παρελθον αλαξα 2 φορες ρουλεμαν αυτη την φορα δεν εβγαινε.Και δεν ειχε και κανενα προβλημα να χρειαζεται αλλαγη,αλλα το οτι δεν πλυναμε το πλυντηριο με σοδα η καποιο καθαριστικο τα τελευταια χρονια μας εκανε να νομιζουμε οτι βγαζει σκουρια στα ρουχα το ρουλεμαν,ενω ηταν καφετιλα απο οτι ειχε συσωρευθει στον καδο απο τις πλυσεις).Απο το τιποτα δλδ χαλασε ενα πλυντηριο που δουλευε αψογα!!Εκείνα τα χτυπήματα / θόρυβοι στον κάδο ...
Τι μπορει να συμβαινει στην απεναντι πλευρα (του αλλου ρουλεμαν που δεν το βλεπω)και απο που αρχισε μετα απο 5 πλυσεις να ακουγεται το τσικ τσικ τσικ οταν γυριζει ο καδος δεν το ξερω.Οπως κανονικο δεν ειναι και οτι ακουγεται να τριζει η νεα τσιμουχα του αλλαγμενου ρουλεμαν.Μαλιστα δεν ειναι σταθερο το τριξιμο της.Συμβαινει να ακουγεται 2 φορες σε καθε μια πληρη περιστροφη του καδου.Υποθετω αποτελεσμα απο το ελαχιστα στρεβλωμενο αξονακι .Αυτα ομως τωρα δεν φτιαχνονται.Δεν αξιζει να ξαναβγαζω ρουλεμαν και καπακι καδου ,να βρω και να αγορασω αξονακι ρουλεμαν κλπ ,κλπ. Οποτε τα αφηνουμε στην ακρη και ναναι καλα εκεινοι που το περιποιηθηκαν.
Για αυτο ανεφερα το τσικ τσικ τσικ (θορυβοι στον καδο)που ξεκινησε εδω και 2 πλυσεις (μηπως επαιρνα καποια γνωμη).Διαπιστωσα ομως(οταν το ανοιξα στο πλαι) αυτα που μολις προανεφερα και με ιμαντα εξω ,γυριζοντας ελαφρα και απαλα το αδειο τυμπανο απο την τροχαλια του με το χερι μου ,ακουω το τσικ τσικ να συμβαινει σε δυο σημεια.Στις 45 μοιρες δεξια και στις 45 μοιρες αριστερα απο την νοητη καθετο του κεντρου της τροχαλιας στο ανω αυτης ημισφαιριο.
Συγχωρειστε μου το μακροσκελες ,αλλα Πετρο μου αφου εξεταζεις και την λεπτομερεια των γραφομενων μου (και πολυ χαιρομαι για αυτο) οφειλα να εξηγησω γιατι το ανεφερα τοτε.
Αυριο λοιπον παλι ,δλδ σημερα θα ξαναμετρησω αφου ζεστανω σωστα τον περιστροφικο θερμοστατη ,και θα επανελθω.
Σας ευχαριστω ολους απο καρδιας ,και καλο μηνα να εχουμε![]()




Βεβαια επειδη η διπλοφορδη τσιμουχα στεγανοποιησης του αισθητηρα/ κερμα ,βγαινει περιμετρικα ,εξω απο το κερμα με φοβιζε το κερι μην την καψω ,αλλα θα προσπαθησω να τον ζεστανω σωστα και θα δουμε.σε ευχαριστω πολυ παντως για τον χρονο σου και την βοηθεια σου.
Απάντηση με παράθεση