.Δεν ζεσταίνεις το λεπτό του σύρματος αλλά την άκρη που καταλήγει στον κάδο . είναι ένα μεγάλο στρόγγυλο σαν κέρμα καπάκι . Ζέστανε το αρκετά , βάλε ένα μόνιμο κερί να ζεσταθεί αρκετά , μέχρι να δεις αν λειτουργούν αντίστροφα όλες οι επαφές είτε στο άνοιγμα είτε στο κλείσιμο τους .ΔΕΝ ΞΕΡΩ αν ηταν αρκετος χρονος ζεσταματος με τον αναπτηρα τα 10-15 δευτερολεπτα που ζεσταινα το συρμα???
Το P1 που λέγαμε πριν "γενικός " και σύμφωνα με την φωτογραφία και στο σημείο που είναι η χάλκινη πλατίνα . Λογικά το τέρμα δεξιά πρέπει να είναι το P1 και το τέρμα αριστερά με το μέσον θα είναι τα (1 και 2 αναχώρησης ) οπότε κανόνισε που θα μετράς για να δεις ποια ήταν κλειστά ή ανοικτά (στην κρύα κατάσταση ) και αν μετά το ζέσταμα αντιστρέφονται ανάλογα αυτά .
Δεν έχει σημασία αυτό , άλλα μοντέλα έχουν από την αντίσταση κατευθείαν καλώδια στο κλίξον και άλλα είναι φτιαγμένα με διαφορετική φιλοσοφία .και τα ΚΑΛΩΔΙΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ φευγουν για επανω .Κανενα δεν παει απο την αντισταση στο κλιξον.Ομοιως τα του κλιξον καλωδια φευγουν για επανω μεσα στην πλεξουδα.
Τα Ariston / indesit / zanyssi (όλα τα ιταλικά τα παλιά ) κάπως έτσι δουλεύανε ... και εγώ συγκεκριμένα είχα ένα Indesit μοντέλο . Και αυτό δούλευε ως εξής .
Επέλεγες το πρόγραμμα (καυτό 90 βαθμούς ) και τον περιστροφικό θερμοστάτη τον έβαζες στους 90 επίσης .
Με το ξεκίνημα έπαιρνε το νερό .....
Σταματούσε το νερό στην ενδεδειγμένη στάθμη ...
Γυρνούσε το μοτέρ δεξιά αριστερά 5-6 φορές ή κάπου τόσο...
Κάποια στιγμή γίνεται μια "νεκρική σιγή" (νεκρώνει το μοτεράκι του εγκεφάλου και το σημείο που "νέκρωσε " το πρόγραμμα έδωσε εντολή στην "αναμονή " του περιστροφικού θερμοστάτη μόλις να φτάσει τους 90 βαθμούς , να ενεργοποιήσει και πάλι το μοτεράκι του εγκεφάλου για να ξεκινήσει το υπόλοιπο πρόγραμμα ... (πάλι συνεχίζει από εκεί και ύστερα να γυρίζει δεξιά αριστερά μέχρι κάποια στιγμή θα πετάξει νερά και θα πάρει άλλα "κοινώς ξέπλυμα" και μέχρι που θα φτάσει στο τελικό στίψιμο.
Υπάρχουν όμως και εξαιρέσεις να φταίει από τον πιεσσοστάτη (και δεν θέλω να σε μπερδέψω περισσότερο μιας που είχες αναφέρει ότι πήρε "λίγο νερό" και ίσως είναι μια αιτία εδώ αλλά δεν κατάλαβα τι ακριβώς εννοούσες με το "λίγο νερό" ) τέλος πάντων
Έπειτα είπες κάτι περίεργα με την απότομη εκκίνηση στο μοτέρ και μετά λες "στρώνει "
Εκείνα τα χτυπήματα / θόρυβοι στον κάδο ...
Άσε που έχει κάδο με εμαγιέ από ότι κατάλαβα , και τέτοιοι κάδοι μετά από τόσα χρόνια που λες θα είναι έτοιμο να τρυπά κάθε τόσο ... σκούρα τα πράγματα για να το χαρείς εις μακρόν.