Βασικη μου ερωτηση ειναι η εξης:Διαβασα σε καποιο ποστ μεσα στο σαιτ εδω προχθες οτι το μοτερ (σε καποιο-ολα? πλυντηριο-α? δεν θυμαμαι μαρκα)δεν δουλευει με 220 βολτ και εαν παρει 220 βολτ κατευθειαν θα κανει βιαη/αποτομη εκινηση.Τον συμβουλευε καποιος αλλος συνφορουμιστας να το εκινησει με 12 βολτ(ειχε βγαλει το μοτερ απο παλιο πλυντηριο και ηθελε να το χρησιμοποιησει εκτος πλυντηριου για αλλες δουλειες επειδη ηταν καλο).
Δεδομενου οτι οταν το παρελαβα απο το σερβις η ηλεκτροβανα χτυπουσε πολυ δυνατα οταν ανοιγε και 5 πλυσεις μετα δεν δουλευε πια (την ελυσα ηταν ολοκαινουρια μεσα λαστιχακια κλπ)αγορασα ,τοποθετησα καινουρια δουλεψε αλλα παλι με δυνατο χτυπημα στο ανοιγμα της .
επισης παρουσιαστηκε προβλημα μαλλον με τον θερμοστατη τωρα απο οτι δειχνουν πιθανως οι μετρησεις σημερα και πριν (κρυος και με αναπτηρα ζεσταμα δεν αλλαζει κατι)Μηπως καηκε κι αυτος??
3ον στην ιδια σκεψη....Εχοντας ακουμπησει/αγκαλιασει το πλυντηριο κατα την τελευταια πλυση που το παρακολουθουσα,με ρουχα μεσα (κρυα πλυση με σταματηματα)ενοιωθα καθαρα οταν ξεκιναγε ο καδος την αντιθετη φορά περιστροφης κατα την διαρκεια πλυσης αποτομο τιναγμα στην εκινηση (σε καθε φορα)και αμεσως πιο ηρεμα /κανονικα οι στροφες του,και στοπ και παλι αντιθετα κλπ.
Μηπως πρεπει να κοιταξω κατι στα ηλεκτρικα του ??γνωριζει καποιος γι αυτο το θεμα??Μηπως κατι αλλο φταιει και καιει ενα ενα τα διαφορα περιφερειακα ηλεκτρικα του??
Ευχαριστω για την οποιαδηποτε βοηθεια![]()