Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 33
  1. #21
    Το avatar του χρήστη diony
    Μέλος
    Όνομα
    Κωστας
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    977

    Προεπιλογή

    Οι φωτογραφίες δεν είναι και τόσο καθαρές
    π.χ. στο κλίξον που πηγαίνουν 4 καλώδια , αν τα 2 είναι χοντρά και τα άλλα 2 λεπτότερα , βγαίνει κάποια άκρη

    συνήθως ένα ζευγάρι (τα 2 χοντρά) είναι 900C ΝC και συνδέονται σε σειρά με την αντίσταση και το άλλο είναι 32- 350 C NO είναι για να δώσει εντολή να προχωρήσει το πρόγραμμα , αφού ζεστάνει το νερό της πρόπλυσης


    edit

    με πρόλαβε ο Σάκης στο #17
    Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!

  2. #22

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.590

    Προεπιλογή

    Ελπιζω να βγαινει ευκολα,υποθετω τραβηχτό ? ,θα χρειαστει καποια κολλα μετα για την στεγανοποιηση στον καδο μην εχω διαρροες?
    Το κλίξον άστο τελευταίο προς εξέταση , πρώτα εξέτασε τον περιστροφικό θερμοστάτη που είναι ο συνηθισμένος ένοχος .
    Για να βγει το κλίξον πρώτα θα σημειώσεις τα καλώδια με σιγουριά. θα τα βγάλεις και με ένα κατσαβίδι θα το βγάλεις από την διπλόφοδρη φλάντζα του (ή φλάντζα θα παραμείνει στον κάδο) στην επανατοποθέτηση θα καθαρίσεις το εσωτερικό της φλάντζας και θα βάλεις ελάχιστη κόλα / θα το αφήσεις να στεγνώσει καλά .

    Θα ήθελα να μου πεις με ακρίβεια (αν μπορείς ) πως ακριβώς συμπεριφέρεται το πλυντήριο ... π.χ? ... "το έβαλα στην κύρια πλύση στο 3 πρόγραμμα .... άρχισε να παίρνει νερό ..... σταμάτησε να παίρνει νερό ..... άρχισε να γυρίζει ο κάδος δεξιά αριστερά .... μετά από τόσα λεπτά σταμάτησε ..... η αντίσταση δέχεται ρεύμα? / όχι ..... το μοτεράκι του εγκεφάλου ταυτόχρονα δεχόταν ρεύμα? / όχι κτλ κτλ

  3. #23

    Μέλος
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Mar 2016
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    84

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το κλίξον άστο τελευταίο προς εξέταση , πρώτα εξέτασε τον περιστροφικό θερμοστάτη που είναι ο συνηθισμένος ένοχος .
    Για να βγει το κλίξον πρώτα θα σημειώσεις τα καλώδια με σιγουριά. θα τα βγάλεις και με ένα κατσαβίδι θα το βγάλεις από την διπλόφοδρη φλάντζα του (ή φλάντζα θα παραμείνει στον κάδο) στην επανατοποθέτηση θα καθαρίσεις το εσωτερικό της φλάντζας και θα βάλεις ελάχιστη κόλα / θα το αφήσεις να στεγνώσει καλά .

    Θα ήθελα να μου πεις με ακρίβεια (αν μπορείς ) πως ακριβώς συμπεριφέρεται το πλυντήριο ... π.χ? ... "το έβαλα στην κύρια πλύση στο 3 πρόγραμμα .... άρχισε να παίρνει νερό ..... σταμάτησε να παίρνει νερό ..... άρχισε να γυρίζει ο κάδος δεξιά αριστερά .... μετά από τόσα λεπτά σταμάτησε ..... η αντίσταση δέχεται ρεύμα? / όχι ..... το μοτεράκι του εγκεφάλου ταυτόχρονα δεχόταν ρεύμα? / όχι κτλ κτλ
    Πετρο καλησπερα ,σημερα ημουν σε επισκευη στον χειροπρακτη κ δεν ειχα αντοχη ν ασχοληθω ,για αυτο κ η απουσια μου.Ομως διαβαζοντας τα μυν/τα αυριο θα ενεργησω.Εννοεις να το δεσω και να το βαλω σε λειτουργια με πληρη καταγραφη της συμπεριφορας του η μπορω λυμενο οπως ειναι να το λειτουργησω?Αλλωστε πως θα μετρησω αν το μοτερακι εγκεφαλου δεχεται ρευμα?Υποθετω λοιπον λυμενο να το λειτουργησω.Σωστα?
    Επισης η κολλα που θα βαλω οταν βγαλω το κλιξον ,ποια κολλα πρεπει να παρω?

    Οπως ειδα τα καλωδια του κλιξον παντως ,μονον ενα φαινεται λιγο πιο χοντρο το μπλε επανω αριστερα το αλλο μπλε ειναι λιγο πιο λεπτο και τα 2 κοκκινα με ελαχιστη διαφορα ,σχεδον ειναι ιδιο παχος με το λεπτοτερο μπλεΑντε τωρα να βγαλω ακρητο κανω ?η δεν το κανω ?οπως οι ανωθεν οδηγιες περι κλιξον?Παντως το ενα μπλε ειναι σαφως πιο χοντρο απο τα υπολοιπα 3.Αλλα αυτο θα το δουμε στο τελος ειπαμεΚαληνυχτα να εχουμε....

  4. #24

    Μέλος
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Mar 2016
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    84

    Προεπιλογή

    Καλησπερα και παλι παραθετω φωτο του θερμοστατη ανοιγμενου.Οταν αφαιρεσα (τραβηχτα μπαινει -βγαινει ) το στρογγυλο που βλεπουμε μεσα στο θερμ/τη απο μεσα εχει μια χοντρη βελονα (ασ' την πω)με ενα συρμα μικρο κολημενο πανω της στο πλαι της και στην ακρη του ενα σαν πυκνωτακι (δεν ξερω πως αλλιως να το ονομασω,ουτε τι ειναι).Τα βρηκα ολα καθαρα.Τον ξαναεκλεισα και μετρησα.Ζεστανα με τον αναπτηρα περιπου 15 δευτερολεπτα και οι μετρησεις ηταν ιδιες οπως στο 2ο ποστ μου νομιζω που ηταν κρυο.ΔΕΝ ΞΕΡΩ αν ηταν αρκετος χρονος ζεσταματος με τον αναπτηρα τα 10-15 δευτερολεπτα που ζεσταινα το συρμα???

    DSC00500.jpg

    ΤΟ ΚΛΙΞΟΝ το φωτογραφισα πολλες φορες αλλα δεν διαβαζεται στην φωτο .Δεν το παραθετω λοιπον αλλα διαβασα επανω του γραματα σαν SSND .Επισης να πω οτι πλην ενος καλωδιου λιγο παχυτερου τα υπολοιπα 3 εχουν ιδιο παχος και τα ΚΑΛΩΔΙΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ φευγουν για επανω .Κανενα δεν παει απο την αντισταση στο κλιξον.Ομοιως τα του κλιξον καλωδια φευγουν για επανω μεσα στην πλεξουδα.

    Θα το βαλω μπροστα ετσι λυμενο να προσπαθησω να παρω μετρησεις προς αντισταση ,μοτερακι εγκεφαλου κλπ

  5. #25

    Μέλος
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Mar 2016
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    84

    Προεπιλογή

    Βασικη μου ερωτηση ειναι η εξης:Διαβασα σε καποιο ποστ μεσα στο σαιτ εδω προχθες οτι το μοτερ (σε καποιο-ολα? πλυντηριο-α? δεν θυμαμαι μαρκα)δεν δουλευει με 220 βολτ και εαν παρει 220 βολτ κατευθειαν θα κανει βιαη/αποτομη εκινηση.Τον συμβουλευε καποιος αλλος συνφορουμιστας να το εκινησει με 12 βολτ(ειχε βγαλει το μοτερ απο παλιο πλυντηριο και ηθελε να το χρησιμοποιησει εκτος πλυντηριου για αλλες δουλειες επειδη ηταν καλο).

    Δεδομενου οτι οταν το παρελαβα απο το σερβις η ηλεκτροβανα χτυπουσε πολυ δυνατα οταν ανοιγε και 5 πλυσεις μετα δεν δουλευε πια (την ελυσα ηταν ολοκαινουρια μεσα λαστιχακια κλπ)αγορασα ,τοποθετησα καινουρια δουλεψε αλλα παλι με δυνατο χτυπημα στο ανοιγμα της .

    επισης παρουσιαστηκε προβλημα μαλλον με τον θερμοστατη τωρα απο οτι δειχνουν πιθανως οι μετρησεις σημερα και πριν (κρυος και με αναπτηρα ζεσταμα δεν αλλαζει κατι)Μηπως καηκε κι αυτος??

    3ον στην ιδια σκεψη....Εχοντας ακουμπησει/αγκαλιασει το πλυντηριο κατα την τελευταια πλυση που το παρακολουθουσα,με ρουχα μεσα (κρυα πλυση με σταματηματα)ενοιωθα καθαρα οταν ξεκιναγε ο καδος την αντιθετη φορά περιστροφης κατα την διαρκεια πλυσης αποτομο τιναγμα στην εκινηση (σε καθε φορα)και αμεσως πιο ηρεμα /κανονικα οι στροφες του,και στοπ και παλι αντιθετα κλπ.

    Μηπως πρεπει να κοιταξω κατι στα ηλεκτρικα του ??γνωριζει καποιος γι αυτο το θεμα??Μηπως κατι αλλο φταιει και καιει ενα ενα τα διαφορα περιφερειακα ηλεκτρικα του??

    Ευχαριστω για την οποιαδηποτε βοηθεια

  6. #26

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.590

    Προεπιλογή

    .
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ αν ηταν αρκετος χρονος ζεσταματος με τον αναπτηρα τα 10-15 δευτερολεπτα που ζεσταινα το συρμα???
    Δεν ζεσταίνεις το λεπτό του σύρματος αλλά την άκρη που καταλήγει στον κάδο . είναι ένα μεγάλο στρόγγυλο σαν κέρμα καπάκι . Ζέστανε το αρκετά , βάλε ένα μόνιμο κερί να ζεσταθεί αρκετά , μέχρι να δεις αν λειτουργούν αντίστροφα όλες οι επαφές είτε στο άνοιγμα είτε στο κλείσιμο τους .
    Το P1 που λέγαμε πριν "γενικός " και σύμφωνα με την φωτογραφία και στο σημείο που είναι η χάλκινη πλατίνα . Λογικά το τέρμα δεξιά πρέπει να είναι το P1 και το τέρμα αριστερά με το μέσον θα είναι τα (1 και 2 αναχώρησης ) οπότε κανόνισε που θα μετράς για να δεις ποια ήταν κλειστά ή ανοικτά (στην κρύα κατάσταση ) και αν μετά το ζέσταμα αντιστρέφονται ανάλογα αυτά .

    και τα ΚΑΛΩΔΙΑ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ φευγουν για επανω .Κανενα δεν παει απο την αντισταση στο κλιξον.Ομοιως τα του κλιξον καλωδια φευγουν για επανω μεσα στην πλεξουδα.
    Δεν έχει σημασία αυτό , άλλα μοντέλα έχουν από την αντίσταση κατευθείαν καλώδια στο κλίξον και άλλα είναι φτιαγμένα με διαφορετική φιλοσοφία .
    Τα Ariston / indesit / zanyssi (όλα τα ιταλικά τα παλιά ) κάπως έτσι δουλεύανε ... και εγώ συγκεκριμένα είχα ένα Indesit μοντέλο . Και αυτό δούλευε ως εξής .
    Επέλεγες το πρόγραμμα (καυτό 90 βαθμούς ) και τον περιστροφικό θερμοστάτη τον έβαζες στους 90 επίσης .
    Με το ξεκίνημα έπαιρνε το νερό .....
    Σταματούσε το νερό στην ενδεδειγμένη στάθμη ...
    Γυρνούσε το μοτέρ δεξιά αριστερά 5-6 φορές ή κάπου τόσο...
    Κάποια στιγμή γίνεται μια "νεκρική σιγή" (νεκρώνει το μοτεράκι του εγκεφάλου και το σημείο που "νέκρωσε " το πρόγραμμα έδωσε εντολή στην "αναμονή " του περιστροφικού θερμοστάτη μόλις να φτάσει τους 90 βαθμούς , να ενεργοποιήσει και πάλι το μοτεράκι του εγκεφάλου για να ξεκινήσει το υπόλοιπο πρόγραμμα ... (πάλι συνεχίζει από εκεί και ύστερα να γυρίζει δεξιά αριστερά μέχρι κάποια στιγμή θα πετάξει νερά και θα πάρει άλλα "κοινώς ξέπλυμα" και μέχρι που θα φτάσει στο τελικό στίψιμο.

    Υπάρχουν όμως και εξαιρέσεις να φταίει από τον πιεσσοστάτη (και δεν θέλω να σε μπερδέψω περισσότερο μιας που είχες αναφέρει ότι πήρε "λίγο νερό" και ίσως είναι μια αιτία εδώ αλλά δεν κατάλαβα τι ακριβώς εννοούσες με το "λίγο νερό" ) τέλος πάντων

    Έπειτα είπες κάτι περίεργα με την απότομη εκκίνηση στο μοτέρ και μετά λες "στρώνει "

    Εκείνα τα χτυπήματα / θόρυβοι στον κάδο ...
    Άσε που έχει κάδο με εμαγιέ από ότι κατάλαβα , και τέτοιοι κάδοι μετά από τόσα χρόνια που λες θα είναι έτοιμο να τρυπά κάθε τόσο ... σκούρα τα πράγματα για να το χαρείς εις μακρόν.

  7. #27

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.590

    Προεπιλογή

    Βασικη μου ερωτηση ειναι η εξης:Διαβασα σε καποιο ποστ μεσα στο σαιτ εδω προχθες οτι το μοτερ (σε καποιο-ολα? πλυντηριο-α? δεν θυμαμαι μαρκα)δεν δουλευει με 220 βολτ και εαν παρει 220 βολτ κατευθειαν θα κανει βιαη/αποτομη εκινηση.Τον συμβουλευε καποιος αλλος συνφορουμιστας να το εκινησει με 12 βολτ(ειχε βγαλει το μοτερ απο παλιο πλυντηριο και ηθελε να το χρησιμοποιησει εκτος πλυντηριου για αλλες δουλειες επειδη ηταν καλο).
    Άλλο μοτέρ ήταν εκείνο (με καρβουνάκια ) , καμιά σχέση με το δικό σου. δεν σε αφορά προς το παρόν. Το δικό σου είναι "Μαλκότση"

    επισης παρουσιαστηκε προβλημα μαλλον με τον θερμοστατη τωρα απο οτι δειχνουν πιθανως οι μετρησεις σημερα και πριν (κρυος και με αναπτηρα ζεσταμα δεν αλλαζει κατι)Μηπως καηκε κι αυτος??
    Στον περιστροφικό θερμοστάτη αναφέρεσαι?

  8. #28

    Μέλος
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Mar 2016
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    84

    Προεπιλογή

    Στον περιστροφικό θερμοστάτη αναφέρεσαι?
    Ναι Πετρο ,στον περιστροφικο θερμοστατη αναφερομαι ,ομως οπως μου εγραψες δεν τον ζεστανα σωστα οποτε φτου κι απ την αρχη το ζεσταμα και τα μετρηματαΒεβαια επειδη η διπλοφορδη τσιμουχα στεγανοποιησης του αισθητηρα/ κερμα ,βγαινει περιμετρικα ,εξω απο το κερμα με φοβιζε το κερι μην την καψω ,αλλα θα προσπαθησω να τον ζεστανω σωστα και θα δουμε.σε ευχαριστω πολυ παντως για τον χρονο σου και την βοηθεια σου.

    Ο καδος ειναι εμαγιε ,(οπως πολυ σωστα ειπες)ομως οπως τον ειδα λυμενο μια φορα που επισκεφθηκα το σερβις δειχνει ΟΚ.Οσο κρατησει λοιπον,δεν πειραζει.

    Ανεφερα το θεμα ηλεκτρικων επειδη πιστεψα οτι μετρησα δλδ ζεστανα σωστα τον θερμοστατη ομως εκανα λαθος αρα δεν μπορω να υποθεσω οτι καηκε.Μακαρι να δουλευει.

    ......θα είναι τα (1 και 2 αναχώρησης ) οπότε κανόνισε που θα μετράς για να δεις ποια ήταν κλειστά ή ανοικτά (στην κρύα κατάσταση ) και αν μετά το ζέσταμα αντιστρέφονται ανάλογα αυτά
    .

    ΟΚ θα μετρησω κυκλωμα τοτε,με το μπιπ του πολυμετρου,αφου ζεστανω σωστα τον αισθητηρα.Αλλα και με Ωμ.

    Επέλεγες το πρόγραμμα (καυτό 90 βαθμούς ) και τον περιστροφικό θερμοστάτη τον έβαζες στους 90 επίσης .
    Με το ξεκίνημα έπαιρνε το νερό .....
    Σταματούσε το νερό στην ενδεδειγμένη στάθμη ...
    Γυρνούσε το μοτέρ δεξιά αριστερά 5-6 φορές ή κάπου τόσο...
    Κάποια στιγμή γίνεται μια "νεκρική σιγή" (νεκρώνει το μοτεράκι του εγκεφάλου και το σημείο που "νέκρωσε " το πρόγραμμα έδωσε εντολή στην "αναμονή " του περιστροφικού θερμοστάτη μόλις να φτάσει τους 90 βαθμούς , να ενεργοποιήσει και πάλι το μοτεράκι του εγκεφάλου για να ξεκινήσει το υπόλοιπο πρόγραμμα ... (πάλι συνεχίζει από εκεί και ύστερα να γυρίζει δεξιά αριστερά μέχρι κάποια στιγμή θα πετάξει νερά και θα πάρει άλλα "κοινώς ξέπλυμα" και μέχρι που θα φτάσει στο τελικό στίψιμο....
    Ακριβως ετσι λειτουργουσε και το δικο μου και το εχω περιγραψει σε παλαιοτερο ποστ.Με μια μικροδιαφορα.Το δικο μου επαιρνε λιγο νερο εκανε κανα δυο βολτες ο καδος ,σταματουσε,το ζεσταινε συντομα αφου ηταν λιγο,και ξαναπαιρνε/συμπληρωνε την κανονικη ποσοτητα νερου πλεον,το ζεσταινε μεχρι την θερμοκρασια που επρεπε /ειχαμε ζητησει,και επλενε μεχρι να ολοκληρωσει αυτον τον Χ κυκλο προπλυσης η πλυσης και να αδειασει ,να περασει στον επομενο κυκλο /νουμερο να ξαναπαρει νερο να ζεστανει κλπ. Οταν ομως νεκρωνε και ξεκινουσε το ζεσταμα νερου ,αυτη η διαδικασια βρασης ακουγοταν σαν ενα απαλο ΧΧΧΧΧΧ αν εβαζα το αυτι μου κολημενο στο καντραν .Τωρα που δεν ζεσταινε το ΧΧΧΧΧΧΧ δενακουγεται

    ..... αλλά δεν κατάλαβα τι ακριβώς εννοούσες με το "λίγο νερό" ) τέλος πάντων .
    Αυτο το ανεφερα διοτι εγινε στην εναρξη προπλυσης ,πηρε λιγο νερο και σταματησε στο 1 λεπτο.Δεν ηταν για να ζεστανει,αφου ειχα τον περιστροφικο θερμοστατη στο 0.Περιμενα -περιμενα -βραση δεν ακουγοταν ,δεν επρεπε αλλωστε να βρασει ,ειπαμε θερμοκρασια ειχα στο 0 και το προχωρησα οπως εχω περιγραψει παλαιοτερο ποστ.

    Έπειτα είπες κάτι περίεργα με την απότομη εκκίνηση στο μοτέρ και μετά λες "στρώνει "
    Το ποτηρι με το νερο επανω στο πλυντηριο δεν κουνιοταν ουτε και το νερο δεν ετρεμε μεσα στο ποτηρι ακομη και οταν εστιβε.Τωρα περπαταει λιγο το ποτηρι στο στυψιμο.Ποδαρακια ρυθμιζω παντα (μια φορα μονο χρειαζεται)με ενα νημα της σταθμης που φτιαχνω με κλωστη ραψιματος και βελονακι γυναικειου πλεξιματος.Ελεγχω καθετοτητα και στις 4 γωνιες του πλυντηριου.

    Ετσι λοιπον τωρα την αποτομη εκινηση μοτερ, την νοιωθω -στιγμιαια-οταν ακουμπω πανω του (στηριζομαι με τους αγκωνες στο καπακι σαν σε τραπεζι ακουμπω, και τα χερια στο πηγουνι)Με ανυσηχησε σε συνδιασμο με τον αποτομο θορυβο που χτυπα η ηλεκτροβανα οταν ανοιγει(λες και αντι να παρει την ηλεκτρικη δυναμη που χρειαζεται για το εργο της,της παρεχεται υπερ πολαπλάσια ηλεκτρικη ενεργεια και χτυπαει τοσο δυνατα).Ουτε η παλια ηταν βουλωμενη,βρωμικη η κολημενη -την ελυσα μεσα της και την ειδα-ουτε και η ολοκαινουργια που αγορασα φυσικα.Ομως και οι 2 εχουν την ιδια συμπεριφορα (οσο δουλεψε 5 πλυσεις η ηλεκτροβανα η παλια),κατι που στο παρελθον δεν συνεβει ποτέ.(ο θορυβος που κανει οταν ανοιγει)Για αυτο ανησυχησα μηπως κατι με την ηλεκτρικη τροφοδοσια τους συμβαινει.Ισως κανω λαθος ομως.Παντως τωρα που γραφω και το φερνω στο μυαλο μου,για να διαπιστωσω αν εφταιγε η ηλεκτροβανα η κατι αλλο,μην την αγοραζω αδικα,ξεκινησα το πλυντηριο και με το που κλειδωσε η πορτα ηδη ειχα το πολυμετρο πανω στα φισακια τροφοδοσιας ρευματος της ηλεκτροβανας εχοντας την αφαιρεσει ηδη.Μετραγε 0 βολτ και με το αυτοματο κλειδωμα της πορτας 235 βολτ και επειτα κατεβηκαν στα 225 σταθερα.Αγορασα καινουρια ηλεκτροβανα την εβαλα και εκανε 2 πλυσεις καλες.Επειτα αρχισε να μην ζεσταινει το νερο και να σταματα ακομη και με θερμοκρασια στο 0,και αρχισαμε τουτη την συζητηση

    Εκείνα τα χτυπήματα / θόρυβοι στον κάδο ...
    Δυστυχως (τωρα που το ανοιξα)βλεπω και την τροχαλια κινησης καδου ελαχιστα στρεβλωμενη αλλα και το αξονακι που δεχεται το εδρανο του ρουλεμαν και στην ακρη του το παξιμαδι που ασφαλιζει την προαναφερομενη τροχαλια ,ελαχιστα στρεβλωμενο.Αυτα δεν υπηρχαν.Υποθετω οτι χτυπησαν με σφυρι το ρουλεμαν προς εξαγωγη(αλλωστε αυτος ηταν και ο μοναδικος λογος που εδωσα το πλυντηριο,-δεν παρουσιαζε κανενα αλλο προβλημα- γιατι εγω με τον εξολκεα που εχω αν και στο παρελθον αλαξα 2 φορες ρουλεμαν αυτη την φορα δεν εβγαινε.Και δεν ειχε και κανενα προβλημα να χρειαζεται αλλαγη,αλλα το οτι δεν πλυναμε το πλυντηριο με σοδα η καποιο καθαριστικο τα τελευταια χρονια μας εκανε να νομιζουμε οτι βγαζει σκουρια στα ρουχα το ρουλεμαν,ενω ηταν καφετιλα απο οτι ειχε συσωρευθει στον καδο απο τις πλυσεις).Απο το τιποτα δλδ χαλασε ενα πλυντηριο που δουλευε αψογα!!

    Τι μπορει να συμβαινει στην απεναντι πλευρα (του αλλου ρουλεμαν που δεν το βλεπω)και απο που αρχισε μετα απο 5 πλυσεις να ακουγεται το τσικ τσικ τσικ οταν γυριζει ο καδος δεν το ξερω.Οπως κανονικο δεν ειναι και οτι ακουγεται να τριζει η νεα τσιμουχα του αλλαγμενου ρουλεμαν.Μαλιστα δεν ειναι σταθερο το τριξιμο της.Συμβαινει να ακουγεται 2 φορες σε καθε μια πληρη περιστροφη του καδου.Υποθετω αποτελεσμα απο το ελαχιστα στρεβλωμενο αξονακι .Αυτα ομως τωρα δεν φτιαχνονται.Δεν αξιζει να ξαναβγαζω ρουλεμαν και καπακι καδου ,να βρω και να αγορασω αξονακι ρουλεμαν κλπ ,κλπ. Οποτε τα αφηνουμε στην ακρη και ναναι καλα εκεινοι που το περιποιηθηκαν.

    Για αυτο ανεφερα το τσικ τσικ τσικ (θορυβοι στον καδο)που ξεκινησε εδω και 2 πλυσεις (μηπως επαιρνα καποια γνωμη).Διαπιστωσα ομως(οταν το ανοιξα στο πλαι) αυτα που μολις προανεφερα και με ιμαντα εξω ,γυριζοντας ελαφρα και απαλα το αδειο τυμπανο απο την τροχαλια του με το χερι μου ,ακουω το τσικ τσικ να συμβαινει σε δυο σημεια.Στις 45 μοιρες δεξια και στις 45 μοιρες αριστερα απο την νοητη καθετο του κεντρου της τροχαλιας στο ανω αυτης ημισφαιριο.

    Συγχωρειστε μου το μακροσκελες ,αλλα Πετρο μου αφου εξεταζεις και την λεπτομερεια των γραφομενων μου (και πολυ χαιρομαι για αυτο) οφειλα να εξηγησω γιατι το ανεφερα τοτε.

    Αυριο λοιπον παλι ,δλδ σημερα θα ξαναμετρησω αφου ζεστανω σωστα τον περιστροφικο θερμοστατη ,και θα επανελθω.
    Σας ευχαριστω ολους απο καρδιας ,και καλο μηνα να εχουμε

  9. #29

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.590

    Προεπιλογή

    Ακριβως ετσι λειτουργουσε και το δικο μου και το εχω περιγραψει σε παλαιοτερο ποστ.Με μια μικροδιαφορα.Το δικο μου επαιρνε λιγο νερο εκανε κανα δυο βολτες ο καδος ,σταματουσε,το ζεσταινε συντομα αφου ηταν λιγο,και ξαναπαιρνε/συμπληρωνε την κανονικη ποσοτητα νερου πλεον,το ζεσταινε μεχρι την θερμοκρασια που επρεπε /ειχαμε ζητησει,και επλενε μεχρι να ολοκληρωσει αυτον τον Χ κυκλο προπλυσης η πλυσης και να αδειασει ,να περασει στον επομενο κυκλο /νουμερο να ξαναπαρει νερο να ζεστανει κλπ. Οταν ομως νεκρωνε και ξεκινουσε το ζεσταμα νερου ,αυτη η διαδικασια βρασης ακουγοταν σαν ενα απαλο ΧΧΧΧΧΧ αν εβαζα το αυτι μου κολημενο στο καντραν .Τωρα που δεν ζεσταινε το ΧΧΧΧΧΧΧ δενακουγεται
    Πέρα από ότι ελέγχους κάνεις πάνω στον περιστροφικό θερμοστάτη.
    Υποψιάζομαι και κάποιο πρόβλημα στον πιεσσοστάτη (μπας και τον πείραξες με τις βίδες ρυθμίσεων στάθμης νερού που έχει επάνω?) αν πιστεύεις ότι τώρα συγκριτικά με πριν παίρνει αυτήν την φορά λιγότερο νερό , τότε και ο πιεσσοστάτης ίσως να δημιουργεί προβλήματα . να το έχεις υπόψη .
    Ή μήπως έχεις την έξοδο αποχέτευσης κάπως χαμηλά και αδειάζει απρόσκοπτα νερά , και γιαυτό ξαναπαίρνει νερό? (ενώ δεν θα έπρεπε?)
    Πρέπει να βάζεις τα ίδια ανταλλακτικά της εταιρίας (π.χ. η βαλβίδα νερού που άλλαξες υπάρχουν διαφορετικές σε διάμετρο ροής και σε ισχύ και δεν μπορείς να βάζεις ότι ναναι αν και μοιάζουν κατά πολύ ίδιες )
    Καλές έρευνες και αποτελέσματα στις προσπάθειες σου. η επιμονή σου θα νικήσει .

  10. #30

    Μέλος
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Mar 2016
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    84

    Προεπιλογή

    Υποψιάζομαι και κάποιο πρόβλημα στον πιεσσοστάτη (μπας και τον πείραξες με τις βίδες ρυθμίσεων στάθμης νερού που έχει επάνω?)
    Καλημερα βρηκα τον πιεσοστατη, δεν τον πειραξα ποτε.Εχει 7 επαφες , συνδεδεμενες οι 5 και το λεπτο σωληνακι νερου η κενου.

    Η εξοδος αποχετευσης ειναι στο σωστο υψος,ουτε βγαζει απροσκοπτα νερα ποτε.Μολις εχω νεωτερα θα αναφερω.Καλο Σ/Κ να εχουμε

    ΕΧΩ ΝΕΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ για τον Θερμοστατη!!
    Με το κερι οπως ειπες (η διευκρινηση σου ηταν απαραιτητη και με βοηθησε) μετρησα τα εξης :

    ΚΡΥΟΣ
    βαθ ΑΒ ΑΟ ΟΒ (επαφες)
    0 , - beep -
    15,beep - -
    30 beep - -
    40 beep - -
    60 beep - -
    90 beep - -


    ΖΕΣΤΟΣ(με κερι)
    βαθμοι επιλογεα ΑΒ ΑΟ ΟΒ (επαφες)
    0 - beep -
    15 - beep -
    30 - beep -
    40 - beep -
    60 - beep -
    90 - beep -

    Οταν υποβαλω το ποστ τα κολαει και μπερδευει μαλλον .Εξηγω λοιπον οτι ΚΡΥΟΣ κυκλωμα κλεινουν στους 0 μονο η ΑΟ δλδ ακρη με κεντρικη ,ενω απο 15 βαθμους ο επιλογεας και πανω σε ολες τις θερμοκρασιες κυκλωμα κλεινουν μονο οι ΑΒ δλδ ακρη με ακρη οι επαφες.
    Οταν ΖΕΣΤΟΣ κυκλωμα κλεινουν μονον οι ΑΟ δλδ ακρη με κεντρικη επαφη.

    Βασει του λινκ http://www.italespo.it/retro/scheda....0series&id=106 που μου εστειλες ,αν καταλαβαινω σωστα ο θερμοστατης μου δειχνει οτι δουλευει
    δλδ σαν Ρ1 στο λινκ καταλαβαινω την επαφη που εγω ,εδω ονομαζω Α .
    ,επισης να πω οτι τον ακουγα που ανοιγε ΚΛΙΚ στις διαφορες θερμοκρασιες.Μετρουσα κυκλωμα και ως ανω τα αποτελεσματα.
    Επισης σε μετρησεις Ωμ ταυτοχρονα ,εδειχνε 1,3 λιγο πριν ακουστει το κλικ (οταν κρυωνε και εστρεφα σταδιακα τον επιλογεα προς το 0) η 1,6 δλδ > του 1,3 οταν τον εβαζα 40 π.χ ενω ακομη ο αισθητηρας (ακουστικο κλικ) ηταν στους 60 .

    Αν λοιπον δουλευει εσεις θα μου πειτε,τωρα τι ψαχνω ?Κλιξον πως το ψαχνω?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ΓΙΩΡΓΟΣ Π : 02-04-16 στις 15:03

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. [Άλλη] πλυντηριο ariston
    από ΓΙΑΝΝΗΣ 11 στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 02-05-20, 12:32
  2. [Άλλη] πλυντηριο δεν σταματαει να παιρνει νερο
    από vamei στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο Μήνυμα: 03-02-16, 22:37
  3. [Άλλη] προβλημα σε πλυντηριο ariston aquqltis
    από jimisk στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-09-14, 22:27
  4. [Pitsos] ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΠΙΑΤΩΝ ΔΕ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ!!!!
    από lavrakas στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο Μήνυμα: 12-10-13, 14:38
  5. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 04-01-12, 18:22

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας