το εχω παει σε ηλεκτρονικο και τελικα και αυτος δεν μπορει να βγαλει ακρη.εχει επικεντρωθει στην πλακετα που ειναι το πανελ ελεχγου με τα κουμπια και την οθονη αλλα τιποτα.μπορει καποιος να με βοηθησει αν του εχει τυχει κατι παρομοιο η τελος παντων αν υποψιαζεται κατι?ειναι κριμα να το πεταξω γιατι ειναι ελαχιστα δουλεμενο




Απάντηση με παράθεση