Καλησπέρα παιδιά, και ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Όπως λέει και ο φίλος ο FILMAN πιστεύω πως δεν είναι rotary encoder αλλά ποτενσιόμετρο, καθώς τερματίζει δεξιά και αριστερά.
Αρχικό μήνυμα από FILMAN
Το ποτενσιόμετρο πρέπει να είναι όντως ποτενσιόμετρο και όχι encoder. Το βραχυκύκλωμα όλων των άκρων των βυσμάτων το μέτρησες με πολύμετρο και όχι κοιτώντας τις γραμμές της πλακέτας, έτσι δεν είναι;