Tελικα τζιφος..
Ηρθε ο ανταπτορας,τον εβαλα αλλα η καρτα ακουγεται παρα πολυ χαμηλα,ενω τα vu meter της δειχνουν κανονικα..Επισης προσεξα οτι την ωρα που ανοιγε ο υπολογιστης μου εκανε ενα ασχημο "τακ" στο ηχειο(δειγμα DC τασης)..Μετρησα την ταση στην εξοδο της και πηρα μεγαλη τρομαρα: 8 ολοκληρα volt DC!!
Φυσικα την ξυλωσα επι τοπου για να μην την παρω στο χερι χωρις λογο..




Απάντηση με παράθεση