Θωμά, η τάση είναι -25V και προέρχεται από τον μ/τ υψηλής, μέσω απλής ανόρθωσης και εξομάλυνσης.
Τσέκαρε αρχικά, τα εξαρτήματα (αντίσταση,δίοδο,πυκνωτή) που σχετίζονται με αυτήν την τάση τροφοδοσίας, από τον μ/τ υψηλής.
Πιθανών να είναι μόνο εκεί η βλάβη.
Αν όμως είναι εντάξει τα παραπάνω εξαρτήματα (οπότε και η τάση των -25V, λογικά θα συνεχίζει να είναι λάθος), τότε απομόνωσε αυτή την γραμμή τροφοδοσίας και μέτρα αν η τάση έχει πλέον την σωστή τιμή.
Αν έχει έρθει σωστά η τάση (-25V), τότε έλεγξε προσεκτικά τα εξαρτήματα του κυκλώματος vertical.




Απάντηση με παράθεση