Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 44

Θέμα: BRANDT BFB88

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    NIKOS
    Εγγραφή
    Oct 2012
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Μηνύματα
    34

    Προεπιλογή



    όταν κανει βρασιμο ο θορυβος σταματα

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    ΣΤΕΦΑΝΟΣ
    Εγγραφή
    Jan 2010
    Περιοχή
    ΝΙΚΑΙΑ
    Μηνύματα
    261

    Προεπιλογή

    όταν κανει βρασιμο ο θορυβος σταματα
    εννοείς όταν ζεσταίνει το νερό σταματά ?? αν ναι μπορεί να είναι η αντίσταση και να έχει πάρει .
    πάντως δεν ακούγεται για ρουλεμάν κάτι βρίσκει στο τύμπανο,
    επίσης για να το κάνει όταν είναι φορτωμένο όπως λες τότε έχουν θέμα και τα ρουλεμάν

  3. #3
    Το avatar του χρήστη diony
    Μέλος
    Όνομα
    Κωστας
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    977

    Προεπιλογή

    Η συχνότητα επανάληψης του θορύβου που ακούμε δείχνει θαρρείς και κτυπάει κάτι στο μοτέρ , εκτός αν προέρχεται από σκόρπιες μπίλιες του ρουλεμάν κάδου

    Κάνε μία δοκιμή να το περιστρέψεις κάποιες φορές με το χέρι , αφού έχεις βγάλει τον ιμάντα και δες αν έχει τζόγο .κουνώντας από εμπρός το τύμπανο του κάδου πάνω-κάτω αν κουνάει πίσω η τροχαλία (εκτός πρίζας φυσικά)

    Αν δεν ακούσεις τίποτε βάλε το σε πρόγραμμα πάλι χωρίς ιμάντα , μήπως και ξεχωρίσει ο θόρυβος από πού προέρχεται (να γυρίζει το μοτέρ μόνο του)
    Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!

  4. #4
    Το avatar του χρήστη diony
    Μέλος
    Όνομα
    Κωστας
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    977

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από papatango52 Εμφάνιση μηνυμάτων

    όταν κανει βρασιμο ο θορυβος σταματα

    Μία περίπτωση είναι να ξύνεται η αντίσταση στο τύμπανο , ύστερα από κακή τοποθέτηση της (υπάρχει υποδοχή που την προστατεύει ) αυτό μπορεί να γίνει αν την αντικατέστησες και δεν την έβαλες στην υποδοχή της σωστά (λίγο απίθανο )
    Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!

  5. #5

    Μέλος
    Όνομα
    NIKOS
    Εγγραφή
    Oct 2012
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Μηνύματα
    34

    Προεπιλογή

    Αγαπητοι φιλοι ο θορυβος ακούγεται όταν κανει (αργες) κινησεις ειτε δεξια ειτε αριστερα και σταματουν στις γρηγορες στροφες !

  6. #6

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.611

    Προεπιλογή

    Η συχνότητα επανάληψης του θορύβου που ακούμε δείχνει θαρρείς και κτυπάει κάτι στο μοτέρ ,
    Ναι και εγώ αυτό θα έλεγα αν ήταν από εκείνα τα ασύγχρονα μοτέρ που έχουν και πτερύγια για να τα δροσίζουν
    εκτός αν προέρχεται από σκόρπιες μπίλιες του ρουλεμάν κάδου
    Αν ήταν από το παραπάνω και όπως μας απαντά στο #40 δεν είναι δυνατόν στις γρήγορες στροφές να ακούγεται λιγότερο από τις αργές .
    Μου έχει τύχει τέτοιος θόρυβος που έμοιαζε , και ήταν μια κάρτα τηλεφωνικής συνδιάλεξης κινητού τηλεφώνου παγιδευμένη στο κολάρο μετά την σαπουνοθήκη όπου τερμάτισε ακριβώς στο τύμπανο από πάνω (την κάρτα την έριξε πιτσιρικάς παίζοντας μέσα στην σαπουνοθήκη)
    Επίσης σε μια άλλη περίπτωση με σχεδόν ίδιο θόρυβο ήταν ραγισμένα κάποια πόδια της τροχαλίας και μόλις φαίνονταν.
    Σε άλλες ήταν κάποιο ατσαλόσυρμα μέσα στον κάδο

  7. #7

    Μέλος
    Όνομα
    NIKOS
    Εγγραφή
    Oct 2012
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Μηνύματα
    34

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ναι και εγώ αυτό θα έλεγα αν ήταν από εκείνα τα ασύγχρονα μοτέρ που έχουν και πτερύγια για να τα δροσίζουν

    Αν ήταν από το παραπάνω και όπως μας απαντά στο #40 δεν είναι δυνατόν στις γρήγορες στροφές να ακούγεται λιγότερο από τις αργές .
    Μου έχει τύχει τέτοιος θόρυβος που έμοιαζε , και ήταν μια κάρτα τηλεφωνικής συνδιάλεξης κινητού τηλεφώνου παγιδευμένη στο κολάρο μετά την σαπουνοθήκη όπου τερμάτισε ακριβώς στο τύμπανο από πάνω (την κάρτα την έριξε πιτσιρικάς παίζοντας μέσα στην σαπουνοθήκη)
    Επίσης σε μια άλλη περίπτωση με σχεδόν ίδιο θόρυβο ήταν ραγισμένα κάποια πόδια της τροχαλίας και μόλις φαίνονταν.
    Σε άλλες ήταν κάποιο ατσαλόσυρμα μέσα στον κάδο
    Όταν διέλυσα το πλυντήριο βγήκαν όλα τα κολάρα και καθαρίστηκαν καθώς και η αντλία που βγάζειτα νερά από τον κάδο Ο Κάδος βγήκε έξω για να επιδιορθώσω τα αυτιά Βγήκε και η τάπα με το θερμοστάτη #11 όποτε αν είχε κάτι μέσα στον κάδο θα το καταλάβαινα με τόσα αναποδογυρίσματα Με τα λίγα που ξέρω νομίζω ότι είναι η τσιμούχα η οποια έχει σκληρύνει και όταν είναι κρύο το νερό ακούγεται και όταν ζεσταίνεται μαλακώνει και φεύγει ο θόρυβος λέω εγώ τώρα Το θέμα είναι το κάνω ξανά φύλο και φτερό η το αφήνω έτσι?

  8. #8

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.611

    Προεπιλογή

    Η τσιμούχα που πέρασες ήταν ίδια με τα νούμερα της παλιάς ?
    Γιατί στο βίντεο βλέπω την κεντρική βίδα που συγκρατεί την τροχαλία να μην γυρίζει ομόκεντρα ? χτύπησες δυνατά με σφυρί εκεί πέρα και στράβωσε?
    Όταν τοποθέτησες τα νέα ρουλεμάν αυτά μπήκαν είτε στις φωλιές τους είτε στον άξονα του τυμπάνου σφικτά ? ή μπήκαν κατά την γνώμη σου πολύ εύκολα?

  9. #9

    Μέλος
    Όνομα
    NIKOS
    Εγγραφή
    Oct 2012
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Μηνύματα
    34

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η τσιμούχα που πέρασες ήταν ίδια με τα νούμερα της παλιάς ?
    Γιατί στο βίντεο βλέπω την κεντρική βίδα που συγκρατεί την τροχαλία να μην γυρίζει ομόκεντρα ? χτύπησες δυνατά με σφυρί εκεί πέρα και στράβωσε?
    Όταν τοποθέτησες τα νέα ρουλεμάν αυτά μπήκαν είτε στις φωλιές τους είτε στον άξονα του τυμπάνου σφικτά ? ή μπήκαν κατά την γνώμη σου πολύ εύκολα?
    δεν εκανα τιποτα από όλα αυτά (ρουλεμάν τσιμουχα είναι από τοτε που αγορασθηκε εδώ και 12 χρονια)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας