Σελίδα 4 από 12 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 117
  1. #31

    Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Aug 2015
    Περιοχή
    Μελίσσια
    Μηνύματα
    62

    Προεπιλογή

    WP_20150926_10_22_05_Pro_2.jpg
    Σου στέλνω και την φωτο.

  2. #32
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Η αλήθεια είναι ότι στα inverter που ελέγχουν κινητήρες ένα απότομο (ηλεκτρικό) φρενάρισμα του κινητήρα έχει σαν συνέπεια την αντιστροφή της ροής της ενέργειας, από τον κινητήρα προς την πηγή. Επειδή όμως η γέφυρα ανόρθωσης απαγορεύει την ανάποδη ροή του ρεύματος, η ενέργεια από το φρενάρισμα αποθηκεύεται στον πυκνωτή εξομάλυνσης με αποτέλεσμα την υπερβολική αύξηση της τάσης στα άκρα του. Γι αυτό στα μεγάλα inverter που θα χρειαστεί να φρενάρουν κινητήρες υπάρχουν αντιστάσεις ισχύος (αντιστάσεις φρένου) που συνδέονται παράλληλα στους πυκνωτές εξομάλυνσης όταν η τάση τους αυξηθεί ώστε η ισχύς του φρεναρίσματος να καταναλωθεί πάνω τους και να μην εκραγούν οι πυκνωτές.

    Εσένα φυσικά δεν πρέπει να έχει τέτοια αντίσταση και συνεπώς το λογικό βέβαια θα ήταν και να μην φρενάρει τον κινητήρα αλλά να τον αφήνει να γυρνάει ελεύθερα ωσότου σταματήσει. Εντούτοις αν για οποιονδήποτε λόγο τον φρενάρει (πρόβλημα λογισμικού; ) το να εκραγεί ο πυκνωτής είναι θα έλεγα φυσιολογικό. Όμως μιλάς για πυκνωτή 10μF και βλέπω ότι είναι κοντά στο ολοκληρωμένο του τροφοδοτικού, είναι πολύ μικρός για να χρησιμοποιείται για εξομάλυνση στην τροφοδοσία του μοτέρ.

    Στο κάτω αριστερό μέρος της πλακέτας φαίνονται δύο πολύ μεγαλύτεροι ηλεκτρολυτικοί και θα περίμενα να είναι αυτοί για αυτή τη δουλειά, είναι και κοντά στο module του inverter. Τί τάση γράφουν πάνω τους, είναι 400 ... 450V; Αν το κύκλωμα δεν έχει δύο ξεχωριστές γέφυρες ανόρθωσης (μια για το παλμοτροφοδοτικό και μια για το inverter) τότε αυτοί οι πυκνωτές πρέπει να είναι παράλληλα ενωμένοι με αυτόν που σκάει. Είναι; Ή έχει κοπεί κάποια γραμμή στην πλακέτα με αποτέλεσμα να έχουν απομονωθεί και να έχει μείνει στο κύκλωμα μόνο ο μικρός, με αποτέλεσμα λόγω της μικρής του χωρητικότητας η ενέργεια από ένα φρενάρισμα να καταλήγει σε τρομακτική αύξηση της τάσης στα άκρα του, η οποία εκτός από το να τον σκάσει μπορεί να οδηγήσει στο κάψιμο τροφοδοτούμενων κυκλωμάτων και συγκεκριμένα του module του inverter και του ολοκληρωμένου του παλμοτροφοδοτικού; Από την άλλη δεν ξέρω κατά πόσον το πλυντήριο απλά δεν θα έσβηνε επιχειρώντας να τροφοδοτήσει το μοτέρ έχοντας έναν τόσο μικρό πυκνωτή εξομάλυνσης...

  3. #33

    Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Aug 2015
    Περιοχή
    Μελίσσια
    Μηνύματα
    62

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από FILMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η αλήθεια είναι ότι στα inverter που ελέγχουν κινητήρες ένα απότομο (ηλεκτρικό) φρενάρισμα του κινητήρα έχει σαν συνέπεια την αντιστροφή της ροής της ενέργειας, από τον κινητήρα προς την πηγή. Επειδή όμως η γέφυρα ανόρθωσης απαγορεύει την ανάποδη ροή του ρεύματος, η ενέργεια από το φρενάρισμα αποθηκεύεται στον πυκνωτή εξομάλυνσης με αποτέλεσμα την υπερβολική αύξηση της τάσης στα άκρα του. Γι αυτό στα μεγάλα inverter που θα χρειαστεί να φρενάρουν κινητήρες υπάρχουν αντιστάσεις ισχύος (αντιστάσεις φρένου) που συνδέονται παράλληλα στους πυκνωτές εξομάλυνσης όταν η τάση τους αυξηθεί ώστε η ισχύς του φρεναρίσματος να καταναλωθεί πάνω τους και να μην εκραγούν οι πυκνωτές.

    Εσένα φυσικά δεν πρέπει να έχει τέτοια αντίσταση και συνεπώς το λογικό βέβαια θα ήταν και να μην φρενάρει τον κινητήρα αλλά να τον αφήνει να γυρνάει ελεύθερα ωσότου σταματήσει. Εντούτοις αν για οποιονδήποτε λόγο τον φρενάρει (πρόβλημα λογισμικού; ) το να εκραγεί ο πυκνωτής είναι θα έλεγα φυσιολογικό. Όμως μιλάς για πυκνωτή 10μF και βλέπω ότι είναι κοντά στο ολοκληρωμένο του τροφοδοτικού, είναι πολύ μικρός για να χρησιμοποιείται για εξομάλυνση στην τροφοδοσία του μοτέρ.

    Στο κάτω αριστερό μέρος της πλακέτας φαίνονται δύο πολύ μεγαλύτεροι ηλεκτρολυτικοί και θα περίμενα να είναι αυτοί για αυτή τη δουλειά, είναι και κοντά στο module του inverter. Τί τάση γράφουν πάνω τους, είναι 400 ... 450V; Αν το κύκλωμα δεν έχει δύο ξεχωριστές γέφυρες ανόρθωσης (μια για το παλμοτροφοδοτικό και μια για το inverter) τότε αυτοί οι πυκνωτές πρέπει να είναι παράλληλα ενωμένοι με αυτόν που σκάει. Είναι; Ή έχει κοπεί κάποια γραμμή στην πλακέτα με αποτέλεσμα να έχουν απομονωθεί και να έχει μείνει στο κύκλωμα μόνο ο μικρός, με αποτέλεσμα λόγω της μικρής του χωρητικότητας η ενέργεια από ένα φρενάρισμα να καταλήγει σε τρομακτική αύξηση της τάσης στα άκρα του, η οποία εκτός από το να τον σκάσει μπορεί να οδηγήσει στο κάψιμο τροφοδοτούμενων κυκλωμάτων και συγκεκριμένα του module του inverter και του ολοκληρωμένου του παλμοτροφοδοτικού; Από την άλλη δεν ξέρω κατά πόσον το πλυντήριο απλά δεν θα έσβηνε επιχειρώντας να τροφοδοτήσει το μοτέρ έχοντας έναν τόσο μικρό πυκνωτή εξομάλυνσης...
    Πράγματι ο κινητήρας δεν φρέναρε αλλά σταμάτησε μαλακά να περιστρέφεται. Το μπαμ έγινε όταν ακριβώς σταμάτησε η τάση. Τα στοιχεία των δύο χοντρών πυκνωτών είναι: 820 μF και 250 V. Είναι συνδεδεμένοι εν σειρά. Στην άκρη τους είναι συνδεδεμένος ο κανελί-κεραμιδί πυκνωτής, που είναι δίπλα στην φύσα του τροφοδοτικού του μοτέρ. Ο πυκνωτής, που έσκασε είναι στην αντίθετη θέση από του χοντρούς και δεν φαίνεται να έχει κάποια σύνδεση μαζί τους.Γραμμή στην πλακέτα δεν φαίνεται να είναι κομμένη και σε όποιο έλεγχο συνεχείας έκανα με το πολύμετρο δεν φάνηκε πρόβλημα. Με ανησυχεί πάντως το γεγονός ότι δεν κάνει προσπάθεια ο κάδος να γυρίσει και ενώ στην αρχή εμφανίζουν τα καλώδια του μοτέρ ρεύμα στην συνέχεια αν και ανοίγει ο διακόπτης τροφοδοσίας με ρεύμα των 3 πυκνωτών του μοτέρ, οι ίδιοι δεν εμφανίζουν παραπάνω ρεύμα ούτως ώστε να γυρίσει ο κάδος ενώ πριν με τον σκασμένο πυκνωτή γινόταν προσπάθεια περιστροφής, η οποία τονίζω σταματούσε γιατί έβλεπα σαφώς ότι σταματούσε το ρεύμα. Ευχαριστώ για την βοήθεια και αν θέλετε κάτι άλλο μπορώ να σας το στείλω.

  4. #34

    Μέλος
    Όνομα
    ΣΤΕΦΑΝΟΣ
    Εγγραφή
    Jan 2010
    Περιοχή
    ΝΙΚΑΙΑ
    Μηνύματα
    261

    Προεπιλογή

    εγώ πιστεύω ότι το inverter μας άφησε χρόνους , αν βγάλεις την μεγάλη ψήκτρα να δούμε ποιο είναι μήπως υπάρχει κάτι στην αγορά αλλιως σε βλεπω για να παίρνεις πλακέτα

  5. #35
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Ποιους πυκνωτές εννοεις λέγοντας "οι 3 πυκνωτές του μοτέρ"; Εφόσον είναι inverter δεν πρέπει να έχει καθόλου πυκνωτές.

  6. #36

    Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Aug 2015
    Περιοχή
    Μελίσσια
    Μηνύματα
    62

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από FILMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ποιους πυκνωτές εννοεις λέγοντας "οι 3 πυκνωτές του μοτέρ"; Εφόσον είναι inverter δεν πρέπει να έχει καθόλου πυκνωτές.
    Στην χθεσινή φωτογραφία σημείωσα στην πλακέτα τους 3 πυκνωτές, που δίνουν ρεύμα στο inverter και από εκεί στην φύσα τροφοδοσίας του. Το inverter δεν πρέπει να έχει βλάβη γιατί όπως είπα και σε προηγούμενη απάντηση, όταν ανοίξει ο διακόπτης τροφοδοσίας του μοτέρ (ακούγεται σαν κλικ) τότε το ρεύμα στους 3 πυκνωτές και στην φύσα μηδενίζεται. Δεν μπορώ να βρω από που τροφοδοτούνται οι πυκνωτές, γιατί από εκεί και πέρα το κύκλωμα εμφανίζει (με το πολύμετρο) συνέχεια προς το μοτέρ.

  7. #37

    Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Aug 2015
    Περιοχή
    Μελίσσια
    Μηνύματα
    62

    Προεπιλογή

    Σημειώνω επίσης ότι σήμερα μόνωσα την κάτω μεριά του τυπωμένου με σιλικόνη και ο κάδος εμφάνισε κίνηση. Όμως όταν μόνωσα την πάνω μεριά είχα πάλι το ίδιο φαινόμενο του μηδενισμού του ρεύματος.

  8. #38
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Αυτοί οι 3 πυκνωτές πρέπει να είναι οι bootstrap για το module (αποθηκεύουν φορτίο για την οδήγηση των high side IGBTs)

  9. #39

    Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Aug 2015
    Περιοχή
    Μελίσσια
    Μηνύματα
    62

    Προεπιλογή

    Σήμερα το πρωί έβαλα την μονωμένη με σιλικόνη πλακέτα, αφού είχε στεγνώσει (η σιλικόνη, που έβαλα, είναι η EUROSEAL-μονοσυστατική ελαστοπλαστική αντιμουχλική, σφραγιστική αρμών) και είχε φτιάξει τελείως λαστιχένια επιφάνεια. Το πλυντήριο έβγαλε κανονικά το πρόγραμμα στυψίματος στις 800 στροφές. Μετά όμως, που το φόρτωσα με ρούχα, μετά από 10 λεπτά, μου έβγαλε το γνωστό πρόβλημα με τα φρεναρίσματα και σταματήματα του κάδου και έτσι το σταμάτησα. Μήπως παίζει τίποτα με την σιλικόνη;

  10. #40
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Το θεωρώ απίθανο

Σελίδα 4 από 12 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. [Brandt] Πλυντήριο WM 61200, δεν γυρίζει ο κάδος
    από reili στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο Μήνυμα: 01-06-15, 15:18
  2. [Pitsos] Δέν γυρίζει ο κάδος σε πλυντήριο PITSOS 7+
    από targa στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο Μήνυμα: 21-03-15, 21:09
  3. [Candy] Δεν γυρίζει ο κάδος
    από LedZep στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 10-11-13, 11:28
  4. [Brandt] πλυντήριο Ρούχων Brandt WM601 δεν γυρνάει ο κάδος
    από SDrikos στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο Μήνυμα: 29-10-12, 08:48
  5. [Indesit] Δεν γυρίζει ο κάδος
    από rover12 στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 17-07-12, 08:56

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας