Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 117

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Ο πυκνωτής αυτός είναι μετά την γέφυρα ανόρθωσης η οποία δέχεται την τάση του δικτύου;

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    ΣΤΕΦΑΝΟΣ
    Εγγραφή
    Jan 2010
    Περιοχή
    ΝΙΚΑΙΑ
    Μηνύματα
    261

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από FILMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο πυκνωτής αυτός είναι μετά την γέφυρα ανόρθωσης η οποία δέχεται την τάση του δικτύου;
    Ρε φίλιππε πρέπει να πάμε στους Δελφούς !!! δεν γίνετε διαφορετικά ....

  3. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Aug 2015
    Περιοχή
    Μελίσσια
    Μηνύματα
    62

    Προεπιλογή

    Σας στέλνω φωτο, με βέλος σημειώνω τον πυκνωτή. Σήμερα έβαλα πυκνωτή άλλης μάρκας αλλά ο κάδος προσπαθεί αλλά δεν μπορεί να γυρίσει. Το μεγαλύτερο μέρος της σιλικόνης το έβγαλα από το κάτω μέρος μόνο. Διερωτώμαι παίζει κανένα ρόλο στην λειτουργία η έλλειψη σιλικόνης; Μπορεί να δημιουργήσει δυσλειτουργία; Τέλος η γέφυρα ανόρθωσης ποιά είναι; γιατί οι γνώσεις μου δεν με βοηθούν σε τέτοιο βαθμό στα ηλεκτρονικά.WP_20150926_10_22_05_Pro_1.jpg

  4. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.611

    Προεπιλογή

    Μούσκεψε? γιατί η παραπάνω φωτό αυτό δείχνει τουλάχιστον στα γύρω πλαστικά

  5. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Aug 2015
    Περιοχή
    Μελίσσια
    Μηνύματα
    62

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μούσκεψε? γιατί η παραπάνω φωτό αυτό δείχνει τουλάχιστον στα γύρω πλαστικά
    Όχι βέβαια! Αυτό που βλέπεις είναι αντανάκλαση από την ρητίνη ή το σκάψιμο σε αυτήν.

  6. #6

    Μέλος
    Όνομα
    ΣΤΕΦΑΝΟΣ
    Εγγραφή
    Jan 2010
    Περιοχή
    ΝΙΚΑΙΑ
    Μηνύματα
    261

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από stefos1 Εμφάνιση μηνυμάτων
    κανε μια μετάφραση στο google https://translate.google.gr/?hl=el&tab=wT αυτός εντελή την άλλαξε γιατί δεν μπορούσε να την επισκευάσει. Δεν ξέρω αν το πρόβλημα θα λυνόταν αν μπορούσες να δεις ποια είναι τα ολοκληρωμένα και αν υπάρχουν να τα αλλάξεις και αφού λες οτι δεν γυρνάει το μοτέρ δες ποια φύσα δίνει ρεύμα στο μοτέρ απο την πλακέτα υποθετικά εκεί θα είναι το πρόβλημα. δεν θεωρώ οτι φταίνε οι πυκνωτές
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από kostas1956 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σας στέλνω φωτο, με βέλος σημειώνω τον πυκνωτή. Σήμερα έβαλα πυκνωτή άλλης μάρκας αλλά ο κάδος προσπαθεί αλλά δεν μπορεί να γυρίσει. Το μεγαλύτερο μέρος της σιλικόνης το έβγαλα από το κάτω μέρος μόνο. Διερωτώμαι παίζει κανένα ρόλο στην λειτουργία η έλλειψη σιλικόνης; Μπορεί να δημιουργήσει δυσλειτουργία; Τέλος η γέφυρα ανόρθωσης ποιά είναι; γιατί οι γνώσεις μου δεν με βοηθούν σε τέτοιο βαθμό στα ηλεκτρονικά.WP_20150926_10_22_05_Pro_1.jpg
    το μοτέρ για να λειτουργήσει χρειάζεται Inverter αυτό πρέπει να έχει το πρόβλημα και σε ρωτάω δες ποια φύσα δίνει ρεύμα στο μοτέρ απο την πλακέτα WP_20150926_10_22_05_Pro_1.jpg

    λογικά στον πρώτο κύκλο πρέπει να είναι η τροφοδοσία και στον δεύτερο το τροφοδοτικό, μάλλον το Inverter πρέπει να είναι κάτω από την μεγάλη ψήκτρα.
    όσο για την σιλικόνη που αναφέρεις, δεν είναι σιλικόνη είναι ρητίνη και δεν υπάρχει πρόβλημα αν τι βγάλεις το κάνουν οι εταιρίες για να δυσκολεύουν την επισκευή και ταυτόχρονα
    αδιαβροχοποιεί το κύκλωμα .

  7. #7

    Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Aug 2015
    Περιοχή
    Μελίσσια
    Μηνύματα
    62

    Προεπιλογή

    Σε μαύρο κύκλο σημειώνω την φύσα ρεύματος μοτέρ και τους αντίστοιχους πυκνωτές της φύσας, που έχω αλλάξει. Μετά τους πυκνωτές το ρεύμα περνάει από το μεγάλο μαύρο ολοκληρωμένο με τα πτερύγια. To inverter είναι τυπωμένο της πλακέτας; Κάτω από την ψήκτρα, αν και έχει ρητίνη, δεν βλέπω να έχει κάτι. Πάντως παρατήρησα ότι ο νέος πυκνωτής, που έσκασε, και έχω σημειώσει σε παλιότερη φωτο, όπως και οι 3 του μοτέρ, δεν δείχνουν να έχουν τα volts που έπαιρνε αυτός που έσκασε. Υπόψη ότι ο σκασμένος πυκνωτής έσκασε γιατί το πλυντήριο όταν έκλεισε το spin εμφάνισε μεγάλη αύξηση τάσης στον πυκνωτή. Όλα τα παραπάνω τα είδα από την φωτοβολία του δοκιμαστικού, που είχα βάλει πάνω στο αλουμίνιο των πυκνωτών.

  8. #8

    Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Aug 2015
    Περιοχή
    Μελίσσια
    Μηνύματα
    62

    Προεπιλογή

    WP_20150926_10_22_05_Pro_2.jpg
    Σου στέλνω και την φωτο.

  9. #9
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Η αλήθεια είναι ότι στα inverter που ελέγχουν κινητήρες ένα απότομο (ηλεκτρικό) φρενάρισμα του κινητήρα έχει σαν συνέπεια την αντιστροφή της ροής της ενέργειας, από τον κινητήρα προς την πηγή. Επειδή όμως η γέφυρα ανόρθωσης απαγορεύει την ανάποδη ροή του ρεύματος, η ενέργεια από το φρενάρισμα αποθηκεύεται στον πυκνωτή εξομάλυνσης με αποτέλεσμα την υπερβολική αύξηση της τάσης στα άκρα του. Γι αυτό στα μεγάλα inverter που θα χρειαστεί να φρενάρουν κινητήρες υπάρχουν αντιστάσεις ισχύος (αντιστάσεις φρένου) που συνδέονται παράλληλα στους πυκνωτές εξομάλυνσης όταν η τάση τους αυξηθεί ώστε η ισχύς του φρεναρίσματος να καταναλωθεί πάνω τους και να μην εκραγούν οι πυκνωτές.

    Εσένα φυσικά δεν πρέπει να έχει τέτοια αντίσταση και συνεπώς το λογικό βέβαια θα ήταν και να μην φρενάρει τον κινητήρα αλλά να τον αφήνει να γυρνάει ελεύθερα ωσότου σταματήσει. Εντούτοις αν για οποιονδήποτε λόγο τον φρενάρει (πρόβλημα λογισμικού; ) το να εκραγεί ο πυκνωτής είναι θα έλεγα φυσιολογικό. Όμως μιλάς για πυκνωτή 10μF και βλέπω ότι είναι κοντά στο ολοκληρωμένο του τροφοδοτικού, είναι πολύ μικρός για να χρησιμοποιείται για εξομάλυνση στην τροφοδοσία του μοτέρ.

    Στο κάτω αριστερό μέρος της πλακέτας φαίνονται δύο πολύ μεγαλύτεροι ηλεκτρολυτικοί και θα περίμενα να είναι αυτοί για αυτή τη δουλειά, είναι και κοντά στο module του inverter. Τί τάση γράφουν πάνω τους, είναι 400 ... 450V; Αν το κύκλωμα δεν έχει δύο ξεχωριστές γέφυρες ανόρθωσης (μια για το παλμοτροφοδοτικό και μια για το inverter) τότε αυτοί οι πυκνωτές πρέπει να είναι παράλληλα ενωμένοι με αυτόν που σκάει. Είναι; Ή έχει κοπεί κάποια γραμμή στην πλακέτα με αποτέλεσμα να έχουν απομονωθεί και να έχει μείνει στο κύκλωμα μόνο ο μικρός, με αποτέλεσμα λόγω της μικρής του χωρητικότητας η ενέργεια από ένα φρενάρισμα να καταλήγει σε τρομακτική αύξηση της τάσης στα άκρα του, η οποία εκτός από το να τον σκάσει μπορεί να οδηγήσει στο κάψιμο τροφοδοτούμενων κυκλωμάτων και συγκεκριμένα του module του inverter και του ολοκληρωμένου του παλμοτροφοδοτικού; Από την άλλη δεν ξέρω κατά πόσον το πλυντήριο απλά δεν θα έσβηνε επιχειρώντας να τροφοδοτήσει το μοτέρ έχοντας έναν τόσο μικρό πυκνωτή εξομάλυνσης...

Παρόμοια Θέματα

  1. [Brandt] Πλυντήριο WM 61200, δεν γυρίζει ο κάδος
    από reili στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο Μήνυμα: 01-06-15, 15:18
  2. [Pitsos] Δέν γυρίζει ο κάδος σε πλυντήριο PITSOS 7+
    από targa στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο Μήνυμα: 21-03-15, 21:09
  3. [Candy] Δεν γυρίζει ο κάδος
    από LedZep στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 10-11-13, 11:28
  4. [Brandt] πλυντήριο Ρούχων Brandt WM601 δεν γυρνάει ο κάδος
    από SDrikos στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο Μήνυμα: 29-10-12, 08:48
  5. [Indesit] Δεν γυρίζει ο κάδος
    από rover12 στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 17-07-12, 08:56

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας