1) πριν την διακοπή πως λειτουργούσε? (έκανε καλή ψύξη? με τις σχετικές εκκινήσεις / και παύσεις του μοτέρ?) (και αυτό για να μην υποψιαζόμαστε ότι και από πριν δεν υπάρχει περίπτωση να έχει πρόβλημα με τα υγρά)
2) Το μοτέρ τώρα δουλεύει ? (αυτό το μαύρο της φωτογραφίας ) αλλά και ένας ανεμιστήρας δίπλα σε αυτό το μοτέρ? ... μετά από λίγα λεπτά έως και ώρες και ενώ το έχεις να δουλεύει κανονικά , είναι ζεστά τα αλουμινένια σωληνάκια της συμπίεσης ή και της μαύρης σεπαρντίνας που έχει πίσω? (ειδικά η μαύρη σεπαρντίνα που έχει εξωτερικά είναι όλη ζεστή? ή μόνο ένα μικρό κομμάτι της σεπαρντίνας?)