Άλλαξα τους πυκνωτές και ή βλάβη επιδιορθώθηκε!!! Κόστος ένα ευρώ... Χάρη στην βοήθεια σας και σε προηγούμενα θέματα μου αυτή ή τηλεόραση γλυτωσε από τα σκουπίδια που προορίζονταν... Να ΣτΕ καλά μάγκες και πάλι χίλια ευχαριστώ!!!
Άλλαξα τους πυκνωτές και ή βλάβη επιδιορθώθηκε!!! Κόστος ένα ευρώ... Χάρη στην βοήθεια σας και σε προηγούμενα θέματα μου αυτή ή τηλεόραση γλυτωσε από τα σκουπίδια που προορίζονταν... Να ΣτΕ καλά μάγκες και πάλι χίλια ευχαριστώ!!!