και για να μην ανοίγω νέο θέμα .... η δικιά μου μια παρόμοια tv monitor philips MWT1221T έχει μόνο φωνή , το μενού δεν φαίνεται , ανοιγοκλεινει μόνη της , και γενικά όλη η οθονη είναι λευκή. Την έδωσα σε φίλο μου που την πήγε σε μάστορα και διάγνωση <το μόνιτορ>και δεν συμφέρει η επισκευή . Επειδή δεν έμεινα ικανοποιημενος με την διάγνωση είπα να ρωτήσω και τους εδώ γιατρούς. παρακάτω η οθονη κατά το άνοιγμα............ Παίζει να είναι το inverter ?![]()




Απάντηση με παράθεση