Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 6 από 6

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #6
    Το avatar του χρήστη fotis 65
    Μέλος
    Όνομα
    Φωτης
    Εγγραφή
    Feb 2010
    Περιοχή
    μυτιληνη
    Μηνύματα
    65

    Προεπιλογή

    και για να μην ανοίγω νέο θέμα .... η δικιά μου μια παρόμοια tv monitor philips MWT1221T έχει μόνο φωνή , το μενού δεν φαίνεται , ανοιγοκλεινει μόνη της , και γενικά όλη η οθονη είναι λευκή. Την έδωσα σε φίλο μου που την πήγε σε μάστορα και διάγνωση <το μόνιτορ>και δεν συμφέρει η επισκευή . Επειδή δεν έμεινα ικανοποιημενος με την διάγνωση είπα να ρωτήσω και τους εδώ γιατρούς. παρακάτω η οθονη κατά το άνοιγμα............ Παίζει να είναι το inverter ?
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες

Παρόμοια Θέματα

  1. [Οθόνη Philips] Aging Mode σε Philips monitor
    από olorin στο forum Οθόνη Η/Υ
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 26-06-15, 11:01
  2. [Οθόνη] Προβλημα με vga touchscreen monitor
    από christakosxo στο forum Οθόνη Η/Υ
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο Μήνυμα: 19-05-14, 22:34
  3. Προβλημα monitor Samsung 920nw
    από andrewsweet4 στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-04-11, 14:38
  4. CRT arcade monitor προβλημα :(
    από jayman στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-02-11, 21:35
  5. Προβλημα σε monitor ikegami
    από dimitris_p στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 27-05-10, 12:03

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας