καλημέρα Νίκο οκ έχεις δίκιο δεν ξέρω πως το διάβασα εγώ στραβά οκ έχεις δίκιο,επίσης δεν με πείραξε το κατεβατό που λες,ίσα-ίσα κατάλαβα ακόμα περισσότερα....ευχαριστώ και πάλι...![]()
καλημέρα Νίκο οκ έχεις δίκιο δεν ξέρω πως το διάβασα εγώ στραβά οκ έχεις δίκιο,επίσης δεν με πείραξε το κατεβατό που λες,ίσα-ίσα κατάλαβα ακόμα περισσότερα....ευχαριστώ και πάλι...![]()