Όλα ,εντάξει.Εκείνη η αντίσταση παράλληλα με τον 220μφ ανάμεσα στην ένταση και το μπάσο δεν έκανε καλή επαφή.
Έκανα σχεδόν όλες τις μετατροπές πλην δύο.Δεν πείραξα τις δύο αντιστάσεις 1Κ και τους δύο πυκνωτές 1μΦ στην έξοδο του ποτενσιόμετρου της έντασης τα οποία απ'ότι κατάλαβα δεν χρειάζονται αλλά δεν μας πειράζουν κιόλας.Και δεν άλλαξα και τη θέση της γείωσης της εισόδου του ήχου.Την άφησα εκεί που είναι αφού δεν ακούω να δημιουργεί κανένα πρόβλημα.
Ο βόμβος πήγε περίπατο. Με την προϋπόθεση να μην κουνηθούν τα καλώδια τροφοδοσίας.Οπότε συμπεραίνω δύο πιθανούς λόγους που υπήρχε ο βόμβος:
πρώτον,η αρχική διάταξη της πλακέτας ήταν για τα μπάζα.Και με τις διορθώσεις-μετατροπές βελτιώθηκε.Και αν λάβουμε υπόψιν και τις απίθανες μετρήσεις για τις οποίες μιλήσαμε στην αρχή του νήματος τότε ο τύπος που τη σχεδίασε δεν ξέρει ακριβώς τί κάνει.Ένα βασικό λάθος που το είδα και εγώ με τις λιγοστές μου γνώσεις είναι ότι έχει όλες τις γειώσεις μαζί .Μαζί τη γείωση τροφοδοσίας με αυτή των ηχείων και ακόμα χειρότερα με τη γείωση της εισόδου του ήχου.Επίσης η (μικρή) εμπειρία που έχω με τα tda2003 είναι ότι βγάζουν πανεύκολα παράσιτο λόγω κακών γειώσεων.
δεύτερον
ο κονέκτορας της τροφοδοσίας κάνει κακή επαφή παρ'όλο που το λεντ ανάβει και δουλεύει ο ενισχυτής.Το κούνημα των καλωδίων έφερε τον κονέκτορα στα ίσια του.
Και δύο τελευταίες ερώτησεις.
Πόσα αμπέρ ασφάλειες να βάλω και πού να τις βάλω;Προηγούμενως τις είχα στον συν και πλην της τροφοδοσίας.Δεν θέλω να τις ξαναβάλω εκεί μην μπερδευτεί πάλι η δουλειά με το βόμβο.Λέω να τις βάλω από μία στα καλώδια που έρχονται απ' το δίκτυο (230β).Είναι καλά εκεί;
Να βάλω και καλώδιο γείωσης απ τη πρίζα του δικτίου στο κουτί ή δεν είναι απαραίτητο; Ποιά η διαφορά αν βάλω ή όχι;




. Με την προϋπόθεση να μην κουνηθούν τα καλώδια τροφοδοσίας.Οπότε συμπεραίνω δύο πιθανούς λόγους που υπήρχε ο βόμβος:
Απάντηση με παράθεση