Εκει που σου σημειωσα δες με εναν μεγενθυτικο αν υπαρχουν οι χαλκοδιαδρομοι αν και οπως το βλεπω πρεπει να τους εχεις ξηλωσει.



Σε μια τετοια περιπτωση καλυτερα δωστο για ανταλλακτικα ολο το ps3(για λιγα ευρο),δεν αξιζει απο θεμα κοστους να αλλαξεις επεξεργαστη.Αν ειχες
μηχανημα ωστε να μπορεις να κανεις reball μονος σου ισως να αξιζε αλλα τωρα θα δωσεις πολλα λεφτα.Αχχχ ρε γιωργο επρεπε να στειλεις ενα πμ πρωτου το κανεις τσαμπα ειναι...