Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 20

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Χρηστος
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Αχαρναι
    Μηνύματα
    43

    Προεπιλογή

    Τελικά το πρόβλημα είναι το μοτέρ του εσωτερικού ανεμιστήρα...η πλακέτα είναι ok,όπως και ο πυκνωτής του ανεμιστήρα...όμως καθώς ξήλωνα το μηχάνημα για να βγάλω το μοτέρ βρήκα δυσκολία στην τελευταία σταυρωτή βίδα που συγκρατεί τον άξονα του μοτέρ με τον ανεμιστήρα.Η βίδα έχει καργάρει και δεν βγαίνει με τίποτα,χρησιμοποίησα WD40,σταυροκατσάβιδο,και δραπανοκατσάβιδο αλλά τελικά τίποτα...καμία ιδέα για το πως θα λασκάρει η βίδα;

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Jan 2014
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    756

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από catamaran100 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η βίδα έχει καργάρει και δεν βγαίνει με τίποτα,χρησιμοποίησα WD40,σταυροκατσάβιδο,και δραπανοκατσάβιδο αλλά τελικά τίποτα...καμία ιδέα για το πως θα λασκάρει η βίδα;
    η βίδα αυτή στο 99% των περιπτώσεων είναι ακέφαλη βίδα άλεν με κόλλα σπειρωμάτων
    αν έχεις καταστρέψει τις εγκοπές ροπής της βίδας όποιου τύπου και να είναι
    τότε τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα και μάλλον θα πρέπει να τρυπήσεις την βίδα σε όλο το μήκος της μέχρι τον άξονα του μοτέρ

  3. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Χρηστος
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Αχαρναι
    Μηνύματα
    43

    Προεπιλογή

    [QUOTE=UV.;567077]η βίδα αυτή στο 99% των περιπτώσεων είναι ακέφαλη βίδα άλεν με κόλλα σπειρωμάτων
    Νίκο μάλλον εγώ έπεσα στην περίπτωση του 1 % και η λεγόμενη βίδα τελικά βγήκε με πολύ ζόρι στην αρχή με σκύλα και αργότερα με το κατσαβίδι.
    Οσον αφορά το μοτέρ του ανεμιστήρα όταν γυρίζω με το χέρι τον ανεμιστήρα ξεκινάει το μηχάνημα και δουλεύει, χωρίς χειροκίνητη βοήθεια σταματά και εμφανίζει σφάλμα Ε6.ο άξονας του μοτέρ γυρίζει...Έβγαλα το μοτέρ και μέτρησα άσπρο - μαύρο 0,47 Ω άσπρο - κόκκινο 0,81 Ω και κόκκινο - μαύρο 0,33 Ω. Πως μπορώ να προχωρήσω με το πρόβλημα; Αυτό το μοτέρ επειδή μάλλον δεν επισκευάζεται που μπορώ να βρώ;ευχαριστώ...θα ανεβάσω και φωτό με το μοτέρ σε λιγάκι...
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη catamaran100 : 25-06-15 στις 00:02

  4. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Jan 2014
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    756

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από catamaran100 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτό το μοτέρ επειδή μάλλον δεν επισκευάζεται που μπορώ να βρώ;
    το πρόβλημα είναι ότι μάλλον δεν φταίει το μοτέρ αφού πριν την επέμβαση δούλευε όπως είπες στην αρχή
    υπάρχουν δύο τεστ που μπορείς να κάνεις για το μοτέρ

    1. (εκτός ρεύματος) αν ο άξονας γυρνά ελεύθερα με το χέρι βραχυκύκλωσε όλους τους ακροδέκτες του (μαύρο άσπρο κόκκινο) και αν ο άξονας αλλάξει συμπεριφορά και γυρίζει δύσκολα τότε το μοτέρ είναι ΟΚ

    2. τροφοδότησε στους ακροδέκτες του (άσπρο μαύρο) με 220V και με τον πυκνωτή συνδεμένο όπως στο σχέδιο που έχει στο σώμα του
    θα δεις αν γυρίζει

    το ότι δεν γυρίζει τοποθετημένο εξαρτάται και από το control της πλακέτας
    πχ μπορεί να μην φτάνουν οι παλμοί περιστροφής από τον σένσορα που έχει στα υπόλοιπα τρία καλώδια
    ή κάτι άλλο

  5. #5
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Το μοτέρ αυτό είναι διφασικό ασύγχρονο χωρίς μόνιμους μαγνήτες και συνεπώς είτε το περιστρέψεις με τα καλώδια άσπρο - μαύρο - κόκκινο ασύνδετα, είτε βραχυκυκλωμένα, δεν θα δεις διαφορά στην δυσκολία περιστροφής.

    Είπες παραπάνω ότι ο πυκνωτής είναι εντάξει. Πώς τον έλεγξες; Διότι αν είναι χαλασμένος (ανοιχτός) θα σου κάνει το σύμπτωμα που αναφέρεις (δεν θα ξεκινάει από μόνο του αλλά θα ξεκινάει αν πρώτα του δώσεις στροφές με το χέρι)

    Οι ωμομετρήσεις των τυλιγμάτων που δίνεις είναι εξαιρετικά χαμηλές. Μήπως πρόκειται για kΩ και όχι για Ω; Αν ναι, το μοτέρ είναι εντάξει.

    Οπότε μέτρα τον πυκνωτή να δεις αν είναι καλός, και δες τις κολλήσεις του πυκνωτή και της φίσας του μοτέρ επάνω στην πλακέτα, διότι αν έχει σπάσει κόλληση που αντιστοιχεί στο άσπρο ή το κόκκινο καλώδιο του μοτέρ ή στον πυκνωτή, θα σου κάνει αυτό το πρόβλημα που αναφέρεις.

    Πρόβλημα με την ανάγνωση των παλμών της ταχογεννήτριας δεν πρέπει να υπάρχει αφού το μηχάνημα όπως λες δουλεύει αν ξεκινήσεις τον ανεμιστήρα με το χέρι

    Μια και όπως είπες δούλευε πριν το πειράξεις, θεωρώ ότι μάλλον έχει σπάσει κάποια κόλληση στη φίσα του μοτέρ πάνω στην πλακέτα ειδικά αν τη ζόρισες βγάζοντας και ξαναβάζοντας τη φίσα του μοτέρ.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη FILMAN : 25-06-15 στις 12:32

  6. #6

    Μέλος
    Όνομα
    Χρηστος
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Αχαρναι
    Μηνύματα
    43

    Προεπιλογή

    [QUOTE=FILMAN;567129]
    Φιλιππε οντως δεν παρατηρησα καποια διαφορα στην περιστροφη λογω του οπως ειπες ειναι διφασικο ασυγχρονο.
    Eξαρχης να σου πω οτι δεν ξεκιναει παντα οταν το υποβοηθησω με το χερι...στην ουσια 2 φορες ξεκινησε με υποβοηθηση και δουλεψε ασταματητα κατα τα αλλα παει να παρει κανει οτι γυριζει αλλα σταματα,καπου δυσκολευεται.

    Mετρησα τον πυκνωτη πανω στην πλακετα με καπασιτομετρο και απο 1,5 mf που ειναι κανονικα μου δειχνει 1,17 mf.Δεν ξερω κατα ποσον ειναι σωστο αυτο, υποθετω ειναι ok με την διαφορα +_5%.

    Οι ωμομετρησεις εχεις δικιο ειναι kΩ.

    Οι κολλησεις του πυκνωτη και της φισας του μοτερ επανω στην πλακετα ειναι καλες. Και στο λεω διοτι στην συντηρηση εφοσον πριν δουλευε οπως ειπα δεν ασχοληθηκα καθολου με την πλακετα και τις φισες.

    Εν συνεχεια ψαχνοντας για την λυση του προβληματος εστεισα την πλακετα με το μοτερ επανω και παρατηρω το εξης...το μοτερ γυριζει κανονικα και κανει αναγνωση ολων των ταχυτητων high mid low.Κουμπονωντας επανω στο μοτερ το φορτιο (ανεμιστηρα-φτερωτη) το μοτερ δυσκολευεται να γυρισει (σχεδον ακουνητο) και βγαζει σφαλμα.

  7. #7
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Ωραία. Το μοτέρ με το χέρι πρέπει να γυρνάει τελείως χαλαρά, αν όχι θέλει λίπανση.

    Η φτερωτή με το χέρι γυρνάει εύκολα ή όχι; Μήπως με τις εργασίες που έκανες τη μάγκωσες πουθενά ή στραβοτοποθέτησες κάποιο εξάρτημα με αποτέλεσμα η φτερωτή τώρα να γυρνάει δύσκολα;

    Ο πυκνωτής του 1.5μF που μετράει 1.17μF θέλει αλλαγή διότι αν έχει ανοχή 5% δεν έπρεπε να έχει χωρητικότητα κάτω από 1.425μF.

  8. #8

    Μέλος
    Όνομα
    Χρηστος
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Αχαρναι
    Μηνύματα
    43

    Προεπιλογή

    [QUOTE=UV.;567118]το πρόβλημα είναι ότι μάλλον δεν φταίει το μοτέρ αφού πριν την επέμβαση δούλευε όπως είπες στην αρχή
    υπάρχουν δύο τεστ που μπορείς να κάνεις για το μοτέρ

    Φιλε Νικο εκανα και τα 2 τεστ στο πρωτο τεστ με βραχυκυκλωμενα και τα 3 ακρα δεν παρατηρησα καποια διαφορα η δυσκολια...στο δευτερο τεστ εβαλα στο μοτερ 220v με πυκνωτη δικο μου ξεχωριστο εκτος πλακετας 1.5μF και το μοτερ γυριζε κανονικα και αρκετα γρηγορα με αποτελεσμα να παλατζαρει δεξια αριστερα και να πρεπει να το κραταω σταθερο με το χερι...
    αυτο με τους παλμους περιστροφης και τον σενσορα δεν το εχω καταλαβει να το πω την αληθεια...συγχωρεστε με για τους τονους αλλα θελω αλλα πληκτρολογιο...

Παρόμοια Θέματα

  1. [Siemens] Siemens WM14S740GR/04 σφάλμα F:57
    από esestav στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 23-08-16, 13:25
  2. [Pitsos] Πλυντήριο Ρούχων, βγάζει σφάλμα
    από dal_kos στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-04-14, 23:18

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας