την πλακετα την σωζω με γεφυρωματα καλωδιων. τα ημιαγωγιμα η τα οποιαδηποτε αλλα υλικα φαινονται τα στοιχεια τους αλλαζοντα. ο Μ/Τ ειναι οκ τα ηχεια το ιδιο. Η R34 που δεν φαινετε ειναι για μενα το μεγαλυτερο προβλημα.
την πλακετα την σωζω με γεφυρωματα καλωδιων. τα ημιαγωγιμα η τα οποιαδηποτε αλλα υλικα φαινονται τα στοιχεια τους αλλαζοντα. ο Μ/Τ ειναι οκ τα ηχεια το ιδιο. Η R34 που δεν φαινετε ειναι για μενα το μεγαλυτερο προβλημα.
Οκ φιλε Νικο, το δοκιμαζω και ενημερωνω.
Ευχαριστω πολυ!!
όχι μην το κάνεις θα κάνει μπαμ περίμενε!
τα σωστά σημεία είναι στην νεα φωτο
η αντίσταση όπως την είχε πρέπει να είναι 0,1~0,47Ω (σαν ασφάλεια)
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη UV. : 29-05-15 στις 23:50
Φιλε Νικο δεν το εκανα, προλαβες.
Εκανα κι ενα μικρο σχεδιακι σχετικα με την R34.
![]()
αυτό το σχεδιάκι αποκρυπτογράφισα και εγώ από τις φωτο που είχες για να σου απαντήσω
αλλά οι δίοδοι δεν είναι είναι zener
είναι ημιανόρθωση από τα +34V AC και χρησιμοποιεί την Xc αντίσταση του ηλεκτρολυτικού για να τροφοδοτήσει τα τρανζίστορ οδήγησης με τάση πιό χαμηλή από αυτά της εξόδου
είναι πραγματικά απαράδεκτη σχεδίαση όπως είναι και η πλακέτα αρχάριου
πάντως δεν θα έκανε μπαμ γιατί απλά η R34 είναι καμένη
δηλ βραχυκύκλωσε την R34 (αν δεν έχεις αντίσταση 0,1Ω) και θα παίξει