Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 14

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Λευτερης
    Εγγραφή
    Jun 2010
    Περιοχή
    Θεσ/νικη
    Μηνύματα
    101

    Προεπιλογή Μια ερωτηση για τα καρβουνακια σε μοτέρ πλυντηρίου

    Καλησπερα σας, ισως ακουστει χαζή η ερωτηση μου αλλα ειναι απορια. Αν το καλωδιο απο τα καρβουνακια με το τρανταγμα στο στύψιμο ακουμπήσει στο σασι του μοτέρ προκαλεί βραχυκύκλωμα και πτώση του ρελέ διαφυγείς?

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Απόστολος
    Εγγραφή
    Apr 2015
    Περιοχή
    Καρδίτσα
    Μηνύματα
    446

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από lefteris251 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπερα σας, ισως ακουστει χαζή η ερωτηση μου αλλα ειναι απορια. Αν το καλωδιο απο τα καρβουνακια με το τρανταγμα στο στύψιμο ακουμπήσει στο σασι του μοτέρ προκαλεί βραχυκύκλωμα και πτώση του ρελέ διαφυγείς?
    Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση....αν εννοείς την μεταλλική "θήκη" μέσα στην οποία κινείται το καρβουνάκι αυτή ήδη είναι σε επαφή με την τάση....

  3. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Λευτερης
    Εγγραφή
    Jun 2010
    Περιοχή
    Θεσ/νικη
    Μηνύματα
    101

    Προεπιλογή

    Λοιπον νομιζω φιλε Απόστολε ειχαμε μιλησει στο προηγουμενο θεμα μαζι ξανα που αλλαξα καρβουνακια και ολα καλα. Τωρα με πηρε ο φιλος τηλέφωνο και ειπε οτι του εριξε ασφαλεια και οτι μυριζε καμμενο και οτι εβγαλε καπνο κατα το στύψιμο. Παρ'όλα αυτα το δοκιμασε ξανα αδειο χωρις ρουχα τηλεφωνικά και δουλεψε ρολόι. Θα με τρελάνει. Γυρισε και ο κάδος κανονικά. Σκεφτηκα μηπως τα καρβουνάκια που αλλαξα ακουμπάνε καπου αλλα λες οτι δεν έχει σχεση ετσι?

  4. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Λευτερης
    Εγγραφή
    Jun 2010
    Περιοχή
    Θεσ/νικη
    Μηνύματα
    101

    Προεπιλογή

    Συγνώμη δεν καταλαβα πριν ( αν εννοείς την μεταλλική "θήκη" μέσα στην οποία κινείται το καρβουνάκι αυτή ήδη είναι σε επαφή με την τάση ) εννοώ οτι το καλώδιο απο το καρβουνάκι ερθει σε επαφή με το σασι απο το μοτέρ. Τοτε λογικά έχουμε βραχυκύκλωμα ετσι δεν ειναι?

  5. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Απόστολος
    Εγγραφή
    Apr 2015
    Περιοχή
    Καρδίτσα
    Μηνύματα
    446

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από lefteris251 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συγνώμη δεν καταλαβα πριν ( αν εννοείς την μεταλλική "θήκη" μέσα στην οποία κινείται το καρβουνάκι αυτή ήδη είναι σε επαφή με την τάση ) εννοώ οτι το καλώδιο απο το καρβουνάκι ερθει σε επαφή με το σασι απο το μοτέρ. Τοτε λογικά έχουμε βραχυκύκλωμα ετσι δεν ειναι?
    ....είναι μονωμένο το καλώδιο, μόνο ο ακροδέκτης είναι "γυμνός", γιαυτό δεν πήγε το μυαλό μου σε άλλη περίπτωση....
    θύμησέ μου για πιο πλυντήριο μιλάμε; είχες φωτο και σε πιο ποστ;

  6. #6

    Μέλος
    Όνομα
    Λευτερης
    Εγγραφή
    Jun 2010
    Περιοχή
    Θεσ/νικη
    Μηνύματα
    101

    Προεπιλογή

    Το ποστ ειναι
    '' Βοήθεια Πρόβλημα Μορρις. Δεν τραβάει νερά ''
    δεν ειναι και πολυ μονομένος οποτε μπορει να φταιει και αυτο ετσι? οποτε μπορει να προήλθε απο αυτο


  7. #7

    Μέλος
    Όνομα
    Λευτερης
    Εγγραφή
    Jun 2010
    Περιοχή
    Θεσ/νικη
    Μηνύματα
    101

    Προεπιλογή

    Επανερχομαι στο θεμα μας ξανα. Καλησπερα, λοιπον τ μοτερ δν επεζησε πηγε για περιέλιξη. Ο τυπος μ ειπε οτι εχει καψει κ στον ροτορα τ τυλιγμα κ τν περιελιξη γυρω του, μου τ εδειξε κιολας. Αυτο πρεπει ν ειχε αρπαξει απο τν αρχη κ απλα μετα τ αποτελειωσαμε. Αναμενω νεα κ φυσικα ενημερωνω σχετικα

  8. #8

    Μέλος
    Όνομα
    Απόστολος
    Εγγραφή
    Apr 2015
    Περιοχή
    Καρδίτσα
    Μηνύματα
    446

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από lefteris251 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επανερχομαι στο θεμα μας ξανα. Καλησπερα, λοιπον τ μοτερ δν επεζησε πηγε για περιέλιξη. Ο τυπος μ ειπε οτι εχει καψει κ στον ροτορα τ τυλιγμα κ τν περιελιξη γυρω του, μου τ εδειξε κιολας. Αυτο πρεπει ν ειχε αρπαξει απο τν αρχη κ απλα μετα τ αποτελειωσαμε. Αναμενω νεα κ φυσικα ενημερωνω σχετικα
    .....περιέλιξη σε ρότορα, χμ! πολύ το"ρίσκο"!!.....
    .....ίσως επιλογή μου θα ήταν ένα μεταχειρισμένο....

  9. #9
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Κι εμένα μου κάνει εντύπωση... Περιέλιξη σε τέτοιου τύπου κινητήρες κάνουν σε κάποιους που να είναι μεγάλης ισχύος και συνεπώς συμφέρει η επισκευή παρά η αγορά καινούριου... Όχι σε μικρά μοτεράκια πλυντηρίου! Και εντάξει, η περιέλιξη του στάτορα είναι εύκολη, αλλά του ρώτορα είναι πολύ δύσκολη και μετά θέλει και δυναμική ζυγοστάθμιση!

    Αλήθεια, τιμή σου είπε;

  10. #10
    Το avatar του χρήστη diony
    Μέλος
    Όνομα
    Κωστας
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    977

    Προεπιλογή

    και φυσικά στον εργοστασιακό ρότορα τα άκρα των πηνίων είναι πρεσαρισμένα στο συλλέκτη , αν τα κολλήσει με καλάι όπως τα κάνανε κάποτε , δεν θα αντέξει
    Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. [Τελικός Ενισχυτής] Ερωτηση για ΚΙΤ ενισχυτη
    από turboallani στο forum Eνισχυτής, Home Cinema & HiFi
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο Μήνυμα: 04-02-15, 03:03
  2. Μοτέρ πλυντηρίου με 5 καλώδια
    από mushaba στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 76
    Τελευταίο Μήνυμα: 16-01-15, 20:24
  3. [Άλλη] Μοτέρ πλυντηρίου Hoover
    από giorgossot στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 13-05-14, 10:07
  4. Το μοτέρ του πλυντηρίου δεν έχει δύναμη
    από terrygeoffyiannis στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 71
    Τελευταίο Μήνυμα: 05-02-14, 10:29
  5. [Siemens] Λειτουργία μοτέρ πλυντηρίου ρούχων
    από D-16 στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 01-02-13, 19:51

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας