Αν δεν την άνοιξες τότε πώς είδες "οτι μάλλον σπινθηρίζει το ενα καρβουνάκι του μοτέρ"; Και πώς γίνεται να σπινθηρίζει το καρβουνάκι αλλά η σκούπα να μην λειτουργεί (να μην γυρίζει το μοτέρ);
Αν δεν την άνοιξες τότε πώς είδες "οτι μάλλον σπινθηρίζει το ενα καρβουνάκι του μοτέρ"; Και πώς γίνεται να σπινθηρίζει το καρβουνάκι αλλά η σκούπα να μην λειτουργεί (να μην γυρίζει το μοτέρ);
Φίλιππε ειπα μάλλον , το θέμα είναι τώρα οτι πρέπει να την ανοίξω και να μήν γίνει καμιά ζημιά , αν την ανοίξω πιστευω οτι θα βρω άκρη.. Ευχαριστώ..![]()
Τελικά την άνοιξα και μέτρησα τις δυο ακρες του μοτερ μου έδειξε μηδενική αντίσταση ,χωρίς τα καρβουνάκια, με τα καρβουνάκια στην θέση τους έδειξε 04.0 Ω. τι γίνεται ? αλάζουμε μοτέρ ? που κυμαίνονται οι τιμές ? Ευχαριστώ..
Μάλλον θες να πεις σου έδειξε άπειρο (μεγάλη αντίσταση!) χωρίς τα καρβουνάκια!....
χωρίς τα καρβουνάκια δεν υπάρχει κύκλωμα σε αυτό το μοτέρ....
τα 04.0 Ω (η/ όποια άλλη ένδειξη-Ωμική αντίσταση) δεν λέει πολλά πράγματα, ίσως και τίποτα...
τώρα: Αν το μοτέρ δεν δουλεύει σημαίνει ότι δεν παίρνει ρεύμα.....το πρώτο που ελέγχεις είναι ο διακόπτης.
ύστερα πας στο κύκλωμα που έχει για την ρύθμιση δύναμης - στροφών....
έχει ένα θυρίστορ εκεί (TRIAC).....
Το όλο σύστημα δουλεύει στα 230 volt, προσοχή!!!! σκοτώνει!!!!
θα σε συμβούλευα να σιγουρευτείς ότι τα καρβουνάκια πατάνε (η μέτρηση που έκανες το αποδεικνύει, άρα ...τελειώσαμε) και τον διακόπτη.
ελεγξέ τον Ωμικά, χωρίς ρεύμα!!
ότι άλλο κι αν συμβαίνει παραπέμπει τουλάχιστον σε χαλασμένο μοτέρ!!..... πάμε για καινούρια, ΔΕΝ συμφέρει τίποτα άλλο!....
FILMAN (30-04-15)