Δηλαδη ανοιγω βαλβιδακια κ μετα κανω κενο? Η απλα κουμπωνω τα μανομετρα, κανω κενο κ μετα ανοιγω βαλβιδακια
???????Αυτο το κομματι ρωταω. Τα υγρα μπηκαν κανονικα με ζυγαρια.
Δηλαδη ανοιγω βαλβιδακια κ μετα κανω κενο? Η απλα κουμπωνω τα μανομετρα, κανω κενο κ μετα ανοιγω βαλβιδακια
???????Αυτο το κομματι ρωταω. Τα υγρα μπηκαν κανονικα με ζυγαρια.
Πρώτα κάνεις κενό .
Στο #3 αναφέρεις "καινούριο" , στο καινούριο έχει μέσα υγρά και είναι ήδη πλήρης . Οπότε βάζεις μανόμετρα μόνο στην ειδική υποδοχή πλήρωσης (χοντρή σωλήνα της αναρρόφησης / χαμηλή πίεση) . Τα βαλβιδάκια δεν θα τα πειράξεις . πρώτα θα κάνεις κενό για να φύγει όλος ο αέρας από τις καινούριες σωλήνες που πέρασες ... και αργότερα ανοίγεις τις βαλβίδες για να κυκλοφορήσει πλέον το υγρό του εργοστασίου στις σωλήνες χωρίς ίχνη αέρα μέσα . (το κενό γίνεται μόνο και μόνο για τον αέρα που υπάρχει στις "φρέσκες σωλήνες " που έβαλες)
Εαν δεν μιλάς για καινούριο , και μιλάμε για "πλήρωση " (συμπλήρωμα) τότε βλέπε το #6 . (αλλά και εδώ δεν πρέπει να γίνεται με την διαδικασία "τα πετάω όλα τα υγρά στο περιβάλλον" και συμπληρώνω με ζυγαριά από την αρχή) . κανονικά υπάρχει μηχάνημα ανακύκλωσης και φιλτράρισμα / καθαρισμού των παλιών υγρών και προσθέτεις από την αρχή με ζύγισμα. Αλλιώς με πιέσεις που ενδείκνυνται από τον κατασκευαστή για κάθε μοντέλο (για απλό συμπλήρωμα χωρίς κενό)
Κατατοπιστικότατος!!! Σε ευχαριστώ φίλε μου!