Μία γενική πληροφορία έδωσα Γιώργο, διαβάζουν κι άλλοι.
Δεν το ξέρουμε αυτό! Δεν ξέρουμε καν αν η μη λειτουργία του κυκλοφορητή είναι το αίτιο, ή το αιτιατό. Ενδέχεται ο κυκλοφορητής να ελέγχεται (εντολή/στροφές) από κάποια άλλη πλακέτα (ή από απλά αισθητήρια; ) που επίσης δεν ξέρουμε αν είναι εντάξει. Εφόσον υπάρχουν νερά στο εωτερικό του λέβητα, μπορεί να έχει δημιουργηθεί κι αλλού ηλεκτρικό πρόβλημα.Το προβλημα του φιλου ειναι αν φταιει η πλακετα η το μοτερ του κυκλοφορητη.
Και τα καρμπυρατές δούλευαν καλά, αλλά το injection δουλεύει καλύτεραΚαλα και αυτοι για να δουλεψει ενας κυκλοφορητης χρειαζεται ολοκληρη πλακετα με χιλια δυο κερατα επανω;
Ειναι τοσο αναγκη να μπορει να αλλαζει στροφες ελεγχομενος απο τον εγκεφαλο του καυστηρα;Τοσα χρονια που υπαρχει χειροκινητος ελεγχος(το κλασσικο διακοπτακι που εχει επανω) δεν δουλευαν καλα δηλαδη;
Ναι, είναι σημαντικό να μπορεί να προσαρμόζεται η λειτουργία του κυκλοφορητή στις εκάστοτε ανάγκες, που μεταβάλλονται δυνητικά συνέχεια, αν μπαινοβγαίνουν κυκλώματα (π.χ. ζώνες, με ηλεκτροβάνες) ή σώματα (θερμοστατικές κεφαλές). Σταθερές στροφές με μεταβαλλόμενο φορτίο συνεπάγονται μη βέλτιστες ταχύτητες νερού (μεγαλύτερες έως πολύ μεγαλύτερες, όσο βγαίνουν φορτία) που δημιουργούν θορύβους, επιταχύνουν τις φθορές στο δίκτυο, και υποβαθμίζουν το βαθμό απόδοσης.
Επιπλέον, μια και ο συγκερκιμένος λέβητας είναι συμπυκνωμάτων, ο έλεγχος των στροφών του κυκλοφορητή είναι απαραίτητος για να διατηρηθεί η θερμοκρασία επιστροφής σε επίπεδα που επιτρέπουν την ανάκτηση της λανθάνουσας θερμότητας από τα καυσαέρια. Αν "γκαζώνει" και γυρίζει πολύ ζεστά νερά, η συμπύκνωση υποβαθμίζεται, έως και δεν δουλεύει!