το καλωδιο ειναι οκ? τι ταση φαιρνει στο καλωδιο οπως μπαινει στην συσκευη? ο διακοπτης ειναι οκ?
το καλωδιο ειναι οκ? τι ταση φαιρνει στο καλωδιο οπως μπαινει στην συσκευη? ο διακοπτης ειναι οκ?
Παιδιά καλημέρα!Μέτρησα το καλώδιο όπως καταλήγει στην άκρη του καρουλιού και βρήκα 220V,στη συνέχεια μέτρησα την άκρη του καλωδίου στην είσοδο της πλακέτας όπου και εκεί βρήκα 220V.Μετά μέτρησα την έξοδο της πλακέτας καθως και τους ακροδέκτες στην είσοδο του μοτέρ οπου βρήκα τα εξής: α)με το μοτερ αποσυνδεμένο η πλακέτα μου έβγαζε 70V περίπου,το ίδιο μέτραγα και στους ακροδέκτες. β)με το μοτερ συνδεμένο μέτραγα 100-110V στην έξοδο της πλακέτας και επίσης 100-110V στους ακροδέκτες πάνω στο μοτέρ. Ο διακόπτης λειτουργεί σωστά(Ω όταν είναι πατημένος,ΜΩ όταν είναι ξεπατημένος)...Θα δοκιμάσω το μοτερ βάζοντας του κατευθείαν τάση μέσα στην ημέρα.O προβληματισμός μου είναι ο εξής:δεν θα έπρεπε να μετράω στην είσοδο του μοτερ 220V?Αυτη η τάση αναγράφεται πάνω στο μοτέρ..
Μη βιαστείς να δώσεις 230 βολτ στο μοτέρ αν δεν εξασφαλίσεις ότι κάπου είναι στερεωμένο , μπορεί να σου κάνει ζημιά
Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!
FILMAN (25-02-15)
Η πλακέτα μεταβάλλει την τάση που πάει προς το μοτέρ (αν και έχει τη μορφή παλμών τους οποίους δεν μετράνε σωστά τα κοινά ψηφιακά πολύμετρα). Σε κάθε περίπτωση ακόμα και με 110V στα άκρα του το μοτέρ έπρεπε να γυρίζει. Μήπως να ξαναδείς τα καρβουνάκια; Κοίτα και γενικότερα τα τυλίγματα του μοτέρ για διακοπές.
Φιλε μου μαλλον τα 110 βολτ που μετρας δεν ειναι πραγματικα.
Δοκιμασε να αλλαξεις το Τραιακ της πλακετας.