Το πιο πιθανό είναι να έχει αρπάξει το μοτέρ. Θέλει αμπερόμετρο για το σιγουρέψεις. Τα μοτέρ αυτά είναι κλειστού τύπου και δεν επισκευάζονται. Αν πας σε ένα σοβαρό Service θα την βάλει σε αμπερόμετρο έπιτόπου και θα σου πει τι έχει σε λίγα δεύτερα και χωρίς χρέωση. Έτσι θα ξέρεις σίγουρα




Απάντηση με παράθεση