εμαιλ στην μητρικη εταιρεια εστειλες?
εμαιλ στην μητρικη εταιρεια εστειλες?
Καταρχήν ευχαριστώ και τους δυο για τα σχόλια.
Πριν από 2 εβδομάδες ξήλωσα την πλακέτα και την έστειλα σε ηλεκτρονικό για έλεγχο. Ο Ηλέκτρονικός μου είπε ότι τσέκαρε την πλακέτα την μέτρησε και είναι μια χαρα. Εν συνεχεία μου είπε πως αν μπορεί να υπάρχει κάπου πρόβλημα στην πλακέτα μπορεί να είναι στον επεξεργαστή ο οποίος ενδεχομένως να χρειάζεται προγραμματισμό ο οποίος γίνεται με λογισμικό της Samsung και ένα RS232 αντάπτορα.
Δυστυχώς τα εξουσιοδοτημένα καταστήματα της εν λόγω εταιρείας στην Ελλάδα δεν μου δίνουν απάντηση στο τι σημαίνει η ένδειξη με τα 3 LED αναμένα στα οποία το box αναγράφει ως ένδειξη βλάβης το reset.
@vasidrim: Το θέμα είναι ότι κανείς από την Samsung δεν δίνει τους κωδικούς reset. Την διαδικασία για την εισαγωγή του κωδικού στην εσωτερική μονάδα την γνωρίζω ωστόσο δεν γνωρίζω τον κωδικό. Βρήκα κάποιους από το internet ωστόσο δεν γνωρίζω αν είναι οι σωστοί όπως επίσης το αν η εισαγωγή τους κάνει reset και στην εξωτερική πλακέτα. Γνωρίζεις πως γίνεται reset στην εξωτερική πλακέτα?
Επίσης στην ερώτηση μου στην Samsung περι προγραμματισμού του επεξεργαστη η απάντηση ήταν δεν μπορούμε να σας δώσουμε περαιτερω τεχνικές πληροφοριες. Τα εξουσιοδοτημένα αντιστοίχως λένε γίνεται επαναπρογραμματισμός αλλά δεν έχουμε το εργαλείο. Ότι να ναι...
Το θέμα είναι ότι έχω ένα κλιματιστικό το οποίο το πλήρωσα κοντά στα 470€ πριν από δυο χρόνια έχει δουλέψει κυριολεκτικά ελάχιστα και τα εξουσιοδοτημένα ζητάνε 50+€ για την επίσκεψη και 250€ για νέα πλάκέτα. Το οποίο σημαίνει πως με 300€ θα γίνει αντικατάσταση μιας πλακέτας με εξάμηνη εγγύηση το οποίο κατά την γνώμη μου είναι οικονομικά ασύμφορο καθώς με λίγα ευρώ παραπάνω μπορώ να πάρω καινούριο κλιματιστικό.
@xsterg: Δεν έστειλα, έψαξα να βρω customer care του εξωτερικού αλλά δεν κατάφερα.
Αυτό όμως που με εκνευρίζει περισσότερο είναι πως τα εξουσιοδοτημένα μου έκαναν διάγνωση αλλαγή πλακέτας ωστόσο κανείς τους δεν μου εξηγεί τι ακριβως σημαίνει η ένδειξη Reset. Στην ερώτηση μου
αν γίνεται reset στην εξωτερική και πως, η απάντηση ήταν αλλαγή πλακέτας.
χα marinosrinos "έχεις γυρίσει τον κόσμο ανάποδα"
δηλ είδα ότι δεν μασάς και έχεις ποστάρει το ίδιο θέμα και στο refrigeration-engineer.com αλλά χωρίς να πάρεις απάντηση
καλά κάνεις και δεν επιτρέπεις να σε κοροϊδέψουν αλλά βλέπεις ότι με τα digital σκουπίδια δεν είναι εύκολα τα πράγματα
Έχουμε από το πολύ καλό elektrotanya.com/samsung_aqv-09psan.rar/download.html το service manual
και στο Alignment & Adjustment.pdf έχει την διαδικασία του reset με τους 24 κωδικούς στην τελευταία σελίδα
στην αρχή λέει και πως πρέπει να αλλάξεις το mode του τηλεκοντρόλ για να γίνει αυτή η δουλειά
ελπίζω να τα καταφέρεις
@UV: Ευχαριστώ τόσο για την απάντηση όσο και για το service manual. Έκανα την εισαγωγή του κωδικού ωστόσο το περίεργο που βλέπω είναι πως μετά την εισαγωγή που ανάβουν στην εσωτερική μονάδα τα operation και good sleep τα οποία με βάση το manual σημαίνουν "outdoor unit error".
Βασικά είμαι στο τσακ να την πάρω την βαριοπούλα και να το κάνω κομμάτια.
κατάφερες το βήμα του reset και την επικοινωνία των μονάδων
τώρα πρέπει να δεις ποιό είναι το εξωτερικό error code
παίδεψε το λίγο ακόμη και μετά αν δεν βγάλεις άκρη κάντα όλα λαμπόγυαλο![]()
Το εξωτερικό error code είναι 3 LED αναμένα και με βάση το service manual η ένδειξη σημαίνει reset.
Ακριβώς η ίδια ένδειξη πριν περάσω τον κωδικό.![]()
κλείσε και το ρεύμα του μήπως κάτι αλλάξει!