τα περισσότερα ατμοσυστήματα έχουν περίπου την ίδια λογική
εκτός από τα ασφαλιστικά (NC θερμοστάτη ασφαλείας και θερμική ασφάλεια) υπάρχει ο συγκεκριμένος θερμοστάτης ΝΟ ο οποίος συνήθως είναι 15-20 βαθμούς κελσίου αν θυμάμαι καλά μεγαλύτερος από το NC θερμοστάτη ελέγχου της αντίστασης
όσο υπάρχει νερό στο μπόιλερ ανοιγοκλείνει ο NC και κοντρολάρει την αντίσταση , μόλις κατέβει πολύ χαμηλά η στάθμη νερού στο μπόιλερ , τότε επηρεάζεται ο ΝΟ θερμοστάτης , ο οποίος κλείνει κύκλωμα και ενεργοποιεί την αντλία πλήρωσης νερού ,το οποίο μπαίνοντας στο μπόιλερ του κατεβάζει τη θερμοκρασία και ο ΝΟ ξανανοίγει το κύκλωμα σταματώντας τη λειτουργία της αντλίας πλήρωσης νερού κ.ο.κ. (σε μοντέλα χωρίς πιεσοστάτη)
σε μοντέλα με πιεσοστάτη τη δουλειά του NC θερμοστάτη ελέγχου την κάνει ο πιεσοστάτης
edit
πολλές φορές είτε λόγω κακής επαφής ,ή από άλατα ,ή ακόμη και από οριακά μεταξύ τους διαφορά κόβει ο άλλος θερμοστάτης ασφαλείας NC γύρω στους 200 βαθμούς κελσίου (πιθανό αυτό γίνεται στη δική σου περίπτωση)ή καίγεται η θερμική ασφάλεια
έχω διάφορα σκαριφήματα και σημειώσεις που έβγαλα αλλά δεν τα έχω πρόχειρα