Άμα έλεγχα ρελέ γέφυρες και τρανζίστορ θα είχαμε μια ιδέα και δεν θα υπήρχαν αντιπαραθέσεις.
Αλλά δεν είμαι και πολύ της ταχύτητας, οπότε ....συγνώμη.
Άμα έλεγχα ρελέ γέφυρες και τρανζίστορ θα είχαμε μια ιδέα και δεν θα υπήρχαν αντιπαραθέσεις.
Αλλά δεν είμαι και πολύ της ταχύτητας, οπότε ....συγνώμη.
Να ευχαριστήσω τους φίλους του φόρουμ που συνέβαλαν με τις υποδείξεις τους στην επισκευή της πλακέτας.
Πράγματι, αλλάζοντας τη γέφυρα και το τρανζίστορ ο διάδρομος ζωντάνεψε. Μέχρι στιγμής δε φαίνεται να επηρεάστηκε κάτι άλλο.
Κόστος 1,5 ευρό.
Ευχαριστώ!!!
Καλησπερα παιδια!!Την επαθα και εγω με εναν διαδρομο Premier 1688A αγορασμενο το 2005.Κατω παταω τον διακοπτη ακουγεται ενα τσακ αλλα πανω στο πανελ ουτε φωτα αναβουν ουτε τιποτα.Ηρθε ενας φιλος μου και το ειδε και μου λεει οτι κατα 99% προβλημα ηλεκτρολογικο δεν υπαρχει,μαλλον το θεμα ειναι στην πλακετα.Επικοινωνησα και με ενα καταστημα ειδων γυμναστικης στην περιοχη μου και εκει ο υπευθηνος μου ειπε οτι μαλλον εχει παρει υγρασια(Λογω εργασιων μεσα στο σπιτι τον ειχα βγαλει για μια εβδομαδα στο μπαλκονι) και δεν συμφερει να επισκευαστει.Τι μπορει να φταιει?Η πλακετα βρισκεται στο κατω μερος ή πανω στο πανελ με τις ενδειξεις?
δύσκολο να βρεθεί κάποιος να ξέρει πως δουλεύει ο συγκεκριμένος διάδρομος... Επίσης για να σε βοηθήσει κάποιος να τον επισκευάσεις μέσω ιντερνετ θα πρεπει να ξέρεις κάποια βασικά πράγματα... πως πχ να ελέγχεις τρανζίστορ τι είναι τα διάφορα εξαρτήματα κλπ...
Αν πιστεύεις οτι έχεις τέτοιες βασικές γνώσεις θα πρεπει να αρχήσεις ανακαλύπτωντας που έχει πλακέτες και να μας δείξεις φωτογραφίες. Από φωτογραφίες είναι μεγάλη πιθανότητα να καταλάβουμε τι κάνει η κάθε πλακέτα και πιθανόν να μπορεσουμε να σε καθοδηγήσουμε στο τι θα ελέγξεις για να αποκαληφθεί η βλάβη.
Αν πράγματι πριν βγει από το μπαλκόνι δούλευε και μετά όχι πιθανόν να έχει θέμα με νερά... μένει όμως να αποδειχθεί αν πχ έχει οξειδωθεί κάποια επαφή ή ενώ είχε νερα πήρε ρεύμα και έγιναν βλάβες...
Πιθανότατα να έχει χαμηλά πλακέτα ισχύος και στο πανελ κάποια βοηθητική πλακέτα για ενδειξεις ρυθμίσεις πιθανόν και για έλεγχο (με μικροελεγκτή). Το μηχάνημα ξεκινούσε μόλις άνοιγες τον κάτω διακόπτη ή έπρεπε να πιεστεί και κάποιο κουμπί στο πανελ?
Φίλε Βαγγέλη.
Έχω το ίδιο διάδρομο και μου έβγαλε δύο φορές πρόβλημα, και γιαυτό άνοιξα και το θέμα.
Την πρώτη αντικατέστησα πλακέτα (είναι κάτω) και μου βγήκε πάνω από 100. Τη δεύτερη και δε βρήκα τεχνίτες και δε χαλάλιζα πια και άλλο κατοστάρι οπότε με τη βοήθεια του φόρουμ τον έβαλα χέρι.
Η πρώτη δουλειά που έχεις να κάνεις εφόσον ακούγεται το "τσακ" από κάτω από την πλακέτα, είναι να ελέγξεις τα καλώδια από το τροφοδοτικό (κάτω) με το πάνελ (πάνω). Αυτά με τους κραδασμούς και με τη μετακίνηση μπορεί να βραχυκυκλώσαν.
Να πάρει νερά η πλακέτα εάν δεν επιμείνεις με το λάστιχο ποτίσματος λίγο δύσκολο γιατί προστατεύεται από το κάλυμμα.
Τώρα από τον υπεύθυνο του καταστήματος άμα περίμενες άλλη απάντηση τι να πω. Έπρεπε να τον ρωτήσεις που πετάει τους παλιούς διαδρόμους να πάμε να τους μαζέψουμε. 700-800 ευρό δε περισσεύουν στον καθένα.
Φυσικά εάν δεν τον έχεις λιώσει τον διάδρομο και αξίζει να τον κρατήσεις θα βρεθεί λύση για να δουλέψει.
δεν κατάλαβα οτι μιλάμε για το ίδιο μοντέλο....
αφού είναι ίδιο μοντέλο μάλλον ίδια βλάβη θα έχει και αφού η βλάβη στον πρώτο εντοπίστηκε σε γέφυρα και igbt transistor είναι πρώτα υποψήφια... αφού πρώτα ελεγχθεί και η ασφάλεια (αν έχει)... είναι βέβαια πιθανή βλάβη της γέφυρας να έκανες βραχυκύκλωμα και γι αυτό να έχει καει ασφάλεια και να είναι όλος νεκρός....
επίσης να μετρηθεί αν ο μετασχηματιστής έχει ρεύμα στο δευτερεύον
Ίδιο μοντέλο είναι, αλλά τα συμπτώματα είναι διαφορετικά. Εγώ και με τις δύο πλακέτες είχα ενδείξεις στο πάνελ.
Ασφάλεια δεν συνάντησα πουθενά.
Η μία πλακέτα έκαιγε γέφυρα (δεν ξαναασχολήθηκα), η άλλη τρανζίστορ ισχύος. Αλλάχτηκε, δούλεψε για ένα διάστημα, μέχρι να το ξανακάψει σε ζόρισμα του διαδρόμου από βάρος. Έκτοτε είναι στον πάγκο για επανέλεγχο και αντικαταστάθηκε με ένα απλό τροφοδοτικό με ρυθμιστή στροφών. Το κακό είναι, επειδή γίνεται η δουλειά μου, η αρχική πλακέτα αραχνιάζει....
Πάντως σωστά λες ότι πρέπει να ελεγχθεί ο μετασχηματιστής γιατί απ'ότι κατάλαβα εκείνο το τμήμα της πλακέτας είναι που δίνει τροφοδοσία στο πάνελ και στα χειριστήρια. Και επιμένω, έλεγχος στα καλώδια που δεν προστατεύονται καλά με μακαρόνι και τρίβονται.