Αρχικό μήνυμα από cosecon Σε δικη μου με ιδιο προβλημα ειχε φρακαρει το ρουλεμαν και ειχε φαει την πλαστικη φωλιά.... Τελικα πηγε ανακυκλωση γιατι το μοτερ ηταν πανακριβο. Που το πέταξες να πάω να το μαζέψω
Όροι Χρήσης