Είναι 2Χ300 μΗ και αφορούν τη αυτεπαγωγή του πηνίου που περιέχει το αντιπαρασιτικό
μία λύση είναι να έβγαζες και να μετρούσες τον κινητήρα, ή αν δεν έχεις εργαλεία και γνώσεις να τον έδινες σε περιελικτή να τον μετρήσει μήπως παρουσιάζει διακοπές ο ρότορας
αν έχεις τροφοδοτικό 0-24 V DC 2Α και πάνω , και 3 καλώδια με μπανάνες στις άκρες μπορείς να τον δοκιμάσεις με το τροφοδοτικό επί τόπου (εκτός πρίζας)
Αν μπορείς βγάλε και την πλακέτα κάποια καθαρή φωτογραφία μήπως φανεί τίποτε εκεί