Καλο φθινοπωρο σε ολους.. Επανερχομαι με νεα στοιχεια για το προβλημα.. Το ψυγειο πλεον αφου εμεινε παρα πολλες μερες εκτος ρευματος συμπεριφερεται ως εξης.. Το βαζω σε λειτουργια, μετα απο 8 λεπτα ξεκιναει και δουλευει κανονικα αλλα μετα απο κανενα μισαωρο λειτουργιας (κυμαινεται) σταματαει χωρις να ακουγεται το μπιπ μπιπ αναβοσβηνει το led λειτουργιας στιγμιαια μαζι με ενα ηχο σαν απο ρελεδακι και αντε παλι απο την αρχη,μειωνοντας τον χρονο μεχρι που αναβοσβηνει με διαφορα μερικων δευτερολεπτων μετα απο μια μερα περιπου χωρις ποτε να πιανει ψυξη.. Ηρθε ενας ψυκτικος και διεγνωσε (χωρις να ψαξει κατι κυριως βασει ηχων και συμπεριφορας του ψυγειου) οτι το μοτερ δουλευει κανονικα, αν εφταιγε κατι αλλο θα παρουσιαζε αλλα συμπτωματα και ολα οφειλονται στην πλακετα.. Θα μου στοιχισει απο 150 εως 200 ευρω.. Εν τω μεταξυ διαβασα καποια αλλα θεματα εδω και ειδα οτι υπαρχει περιπτωση σε ορισμενες βλαβες να φτιαχτει η ηδη υπαρχουσα..
![]()
![]()
Παραθετω μερικες φωτογραφιες απο την πλακετα και ζητω την βοηθεια καποιου που γνωριζει απο τετοιου ειδους προβληματα..
Ευχαριστω προκαταβολικα..




Απάντηση με παράθεση