Απώλεια υγρών σκέφτηκες;
Απώλεια υγρών σκέφτηκες;
Όχι άλλους μΕ....PICάραμε!!!!
(2012)ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΧΑΡΙΣΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ - ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΙΕΚΔΙΚΩΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΓΩΝΕΣ (2018 )Εκτός αν έχεις μέσον κάπου ή οικογενειακή επειχείρηση και έχει φροντίσει άλλος για τα λεφτά
VESTEL σασί;;;; Πάρε το σφυρί !!!!
Η παραπάνω αναφορά δείχνει έλλειψη απόδοσης (υγρά/συμπίεση μοτέρ) σχεδόν όλη η σεπαρντίνα πρέπει να ζεσταίνεται (που σημαίνει ότι αυτή είναι που αποβάλλει την διαφορά θερμοκρασίας από το εσωτερικό του ψυγείου προς τα έξω)Λοιπόν υπενθυμίζω : το μοτέρ δουλεύει συνέχεια, η σερπαντίνα του συμπιεστή ζεσταίνεται κάνα μέτρο μήκος σωλήνα, η θερμοκρασία στην κατάψυξη πέφτει στους 12-15.
ότι ξέρεις για κοφλέρ / μηχανάκια το ίδιο ισχύει και εδώ1. ο συμπιεστής (πχ στεγανοποίηση, βαλβίδες (μιλάω γενικά για συμπτώματα συμπιεστών, δεν ξέρω ιδιαιτερότητες συμπιεστών ψυγείου)).(μόνο που αυτά θα τα φανταστείς μέσα σε κλειστό κουβούκλιο που εκ τον προτέρων έχει γίνει κενό και μετά μπαίνουν τα υγρά (κανένα ίχνος αέρα ) έχει πιστόνι / βαλβίδα / λιπαντικό / ηλεκτρομοτέρ. (το λιπαντικό δεν καταστρέφεται επειδή δεν οξειδώνεται λόγω του κενού αέρος που προηγήθηκε.
Εννοείς την κατάψυξη / εξατμιστής . εισέρχεται η πίεση/υγρά από τον συμπιεστή (με ένα τριχοειδές σωληνάκι ... φαντάσου ένα σπρέυ βαφής και η μπογιά του περνάει μέσα στις σωληνώσεις της κατάψυξης ... επειδή όμως είναι σε αέρια μορφή αυτό απορροφά θερμότητα από τον εσωτερικό θάλαμο του ψυγείου , μέχρι να περάσει από τον συμπυκνωτή (πίσω σεπαρντίνα) όπου θα μετατραπεί και πάλι σε υγρή μορφή και στην συνέχεια θα αποβάλλει την διαφορά θερμοκρασίας που πήρε από τον θάλαμο.2. ο εξαερωτής (πχ μένει ανοιχτός (θα έλεγα) συνέχεια και δεν αφήνει να δουλέψει η συμπίεση).
Δεν υπάρχει αυτό (λόγω ηλικίας) αλλά μόνο λόγω του (4) (σαπίζουν σωλήνες και παρουσιάζουν διαρροή)3. απώλεια ψυκτικού λόγω ηλικίας.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 20-08-14 στις 23:45
Συνεπώς, αν το "πιάνω" :
Δεν μπορεί κάποιος να δει - μετρήσει (σε ένα ψυγείο οικιακό) αν ο συμπιεστής συμπιέζει ή αν το σύστημα έχει χάσει το φρεον ή αν φταίει κάτι άλλο.
Άρα, ανοίγει το κύκλωμα και κάνει κενό (για να δει αν έχει διαρροή -> άρα έχει χάσει το φρεον) πιθανως επισκευάζει τη διαρροή τρυπίτσα, συμπληρώνει με φρεον και ΑΝ συμπιεστής δουλεύει (βαλβίδες) τότε όλα οκ. Αλλιώς το πρόβλημα μένει (το φρέον και η εργασία πήγαν στράφι) και η επισκευή είναι οικονομικά ασύμφορη.
Ή μπορει να μετρήσει το συμπιεστή?
(off topic : ότι ξέρεις για κοφλέρ / μηχανάκια....
Μην ακούω για μηχανάκια. Τελευταία με έχει "διαλύσει" το ρημάδι, η μια βλάβη πίσω από την άλλη)
Συνήθως όταν χάσει υγρά ο θόρυβος του μοτέρ γίνεται χαμηλότερος (αν βάλεις πολλά υγρά σφυρίζει σαν κροταλίας) . Εννοείται γνωρίζεις από πριν τι θόρυβο έκανε (και ανάλογα τον τύπο του μοτέρ ιπποδύναμη) .
Εννοείται κάνει πρώτα μια ανίχνευση με τα κατάλληλα ανιχνευτικά (ανιχνευτικά για κάθε είδους υγρού διαφορετικό) κάνε μια αναζήτηση σε "ανιχνευτικά διαρροής υγρών ψυγείου" και υπάρχουν αρκετές πληροφορίες. Υπάρχουν ηλεκτρονικά ανιχνευτικά / κάτι άλλα που είναι με φλόγα και δεν θυμάμαι πως τα λένε / και το φθηνότερο από όλα είναι κάτι αφριστικά? όπου ψεκάζεις στην περιοχή που υποψιάζεσαι ότι έχει διαρροή κτλ αλλά είναι μη εγγυημένα σε πολύ μικρές διαρροές.Άρα, ανοίγει το κύκλωμα και κάνει κενό (για να δει αν έχει διαρροή -> άρα έχει χάσει το φρεον) πιθανως επισκευάζει τη διαρροή τρυπίτσα,
Εκτός από τον θόρυβο του μοτέρ (όταν έχουν μειωθεί τα υγρά) μπορεί να γίνει και αμπερομέτρηση (αμπέρ κανονικής λειτουργίας μοτέρ από τον κατασκευαστή) αν π.χ. λέει 1 αμπέρ και μετρήσεις 0,8 ε λες ότι κάτι γίνεται εδώ.συμπληρώνει με φρεον και ΑΝ συμπιεστής δουλεύει (βαλβίδες) τότε όλα οκ. Αλλιώς το πρόβλημα μένει (το φρέον και η εργασία πήγαν στράφι) και η επισκευή είναι οικονομικά ασύμφορη.
Ή μπορει να μετρήσει το συμπιεστή?
Ααα το γκαζώνεις πολύ ή το κυκλοφορείς με μια ρόδα "σούζα" γιαυτό χαλάει. Το ψυγείο έχει "κόφτη"(off topic : ότι ξέρεις για κοφλέρ / μηχανάκια....
Μην ακούω για μηχανάκια. Τελευταία με έχει "διαλύσει" το ρημάδι, η μια βλάβη πίσω από την άλλη)![]()