Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 12

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.589

    Προεπιλογή

    το ψυγείο αρνείται (μετά από 31 χρόνια) να κρυώσει.
    Τι να πεις τώρα για τις σημερινές μπακατέλες της Siemens Bosch Pitsos που αρνούνται να δουλέψουν στην 3 ετία !! (εξαιτίας των ηλεκτρονικών πλακέτες κτλ .. και όχι μόνο αυτό αλλά και παρουσιάζουν διαρροές στην 4 ετία - 5 ετία)

    Το άλλο σωληνάκι είναι λίγο κρυο. Η κατάψυξη πέφτει μερικούς βαθμούς (δλδ αντί για 30 έχει ...25).
    Αν το άφησες αρκετές ώρες να δουλέψει ... εντάξει ..31 χρόνια ρεκόρ έκανε ! ... προχώρα για άλλο ψυγείο όμοιο με το παλιό μην τυχόν έχει καν Led επάνω !

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Δ
    Εγγραφή
    May 2010
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    46

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων

    Αν το άφησες αρκετές ώρες να δουλέψει ... εντάξει ..31 χρόνια ρεκόρ έκανε ! ... προχώρα για άλλο ψυγείο όμοιο με το παλιό μην τυχόν έχει καν Led επάνω !
    μετά από 4 ώρες (φυσικά το μοτέρ δουλεύει συνέχεια)η θερμοκρασία στην κατάψυξη 15. Η συντήρηση 25, εξωτερική 27.
    Ναι, ήδη έρχεται το καινούργιο, απόλυτα συμβατικό χωρίς τιποτα ηλεκτρονικό πάνω του.
    Ο "γέρος" θα πάει για ανάπαυση.
    Σε ευχαριστώ και πάλι
    καλημέρα σε όλους

  3. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Δ
    Εγγραφή
    May 2010
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    46

    Προεπιλογή

    Καλησπέρα, διακοπές τέλος, γυρίσαμε στη ...βάση και είπα να ψάξω λίγο το "πρόβλημα" καθαρά από τεχνική περιέργεια.
    Λοιπόν υπενθυμίζω : το μοτέρ δουλεύει συνέχεια, η σερπαντίνα του συμπιεστή ζεσταίνεται κάνα μέτρο μήκος σωλήνα, η θερμοκρασία στην κατάψυξη πέφτει στους 12-15.
    Βασικό ερώτημα : τι μπορεί να φταίει και πώς εντοπίζεται. Επισημαίνω ότι είμαι ηλεκτρονικός, από ψυγεία ξέρω μόνο γενική θεωρία και κοινά εξαρτήματα (οπότε παρακαλώ συγχωρείστε μου την ορολογία) και δεν ψάχνω να το φτιάξω
    1. ο συμπιεστής (πχ στεγανοποίηση, βαλβίδες (μιλάω γενικά για συμπτώματα συμπιεστών, δεν ξέρω ιδιαιτερότητες συμπιεστών ψυγείου)).
    2. ο εξαερωτής (πχ μένει ανοιχτός (θα έλεγα) συνέχεια και δεν αφήνει να δουλέψει η συμπίεση).
    3. απώλεια ψυκτικού λόγω ηλικίας.
    4. απώλεια ψυκτικού λόγω τρυπίτσας (συμβαίνει στα καλά καθούμενα?)
    Επαναλαμβάνω :το ψάχνω καθαρά από τεχνική περιέργεια
    ευχαριστώ
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη demkat1 : 20-08-14 στις 19:36

  4. #4
    Το avatar του χρήστη Papas00zas
    Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Dec 2011
    Περιοχή
    Καστοριά
    Μηνύματα
    755

    Προεπιλογή

    Απώλεια υγρών σκέφτηκες;
    Όχι άλλους μΕ....PICάραμε!!!!
    (2012)ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΧΑΡΙΣΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ - ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΙΕΚΔΙΚΩΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΓΩΝΕΣ (2018 )Εκτός αν έχεις μέσον κάπου ή οικογενειακή επειχείρηση και έχει φροντίσει άλλος για τα λεφτά
    VESTEL σασί;;;; Πάρε το σφυρί !!!!

  5. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.589

    Προεπιλογή

    Λοιπόν υπενθυμίζω : το μοτέρ δουλεύει συνέχεια, η σερπαντίνα του συμπιεστή ζεσταίνεται κάνα μέτρο μήκος σωλήνα, η θερμοκρασία στην κατάψυξη πέφτει στους 12-15.
    Η παραπάνω αναφορά δείχνει έλλειψη απόδοσης (υγρά/συμπίεση μοτέρ) σχεδόν όλη η σεπαρντίνα πρέπει να ζεσταίνεται (που σημαίνει ότι αυτή είναι που αποβάλλει την διαφορά θερμοκρασίας από το εσωτερικό του ψυγείου προς τα έξω)

    1. ο συμπιεστής (πχ στεγανοποίηση, βαλβίδες (μιλάω γενικά για συμπτώματα συμπιεστών, δεν ξέρω ιδιαιτερότητες συμπιεστών ψυγείου)).
    ότι ξέρεις για κοφλέρ / μηχανάκια το ίδιο ισχύει και εδώ (μόνο που αυτά θα τα φανταστείς μέσα σε κλειστό κουβούκλιο που εκ τον προτέρων έχει γίνει κενό και μετά μπαίνουν τα υγρά (κανένα ίχνος αέρα ) έχει πιστόνι / βαλβίδα / λιπαντικό / ηλεκτρομοτέρ. (το λιπαντικό δεν καταστρέφεται επειδή δεν οξειδώνεται λόγω του κενού αέρος που προηγήθηκε.

    2. ο εξαερωτής (πχ μένει ανοιχτός (θα έλεγα) συνέχεια και δεν αφήνει να δουλέψει η συμπίεση).
    Εννοείς την κατάψυξη / εξατμιστής . εισέρχεται η πίεση/υγρά από τον συμπιεστή (με ένα τριχοειδές σωληνάκι ... φαντάσου ένα σπρέυ βαφής και η μπογιά του περνάει μέσα στις σωληνώσεις της κατάψυξης ... επειδή όμως είναι σε αέρια μορφή αυτό απορροφά θερμότητα από τον εσωτερικό θάλαμο του ψυγείου , μέχρι να περάσει από τον συμπυκνωτή (πίσω σεπαρντίνα) όπου θα μετατραπεί και πάλι σε υγρή μορφή και στην συνέχεια θα αποβάλλει την διαφορά θερμοκρασίας που πήρε από τον θάλαμο.

    3. απώλεια ψυκτικού λόγω ηλικίας.
    Δεν υπάρχει αυτό (λόγω ηλικίας) αλλά μόνο λόγω του (4) (σαπίζουν σωλήνες και παρουσιάζουν διαρροή)
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 20-08-14 στις 23:45

  6. #6

    Μέλος
    Όνομα
    Δ
    Εγγραφή
    May 2010
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    46

    Προεπιλογή

    Συνεπώς, αν το "πιάνω" :
    Δεν μπορεί κάποιος να δει - μετρήσει (σε ένα ψυγείο οικιακό) αν ο συμπιεστής συμπιέζει ή αν το σύστημα έχει χάσει το φρεον ή αν φταίει κάτι άλλο.
    Άρα, ανοίγει το κύκλωμα και κάνει κενό (για να δει αν έχει διαρροή -> άρα έχει χάσει το φρεον) πιθανως επισκευάζει τη διαρροή τρυπίτσα, συμπληρώνει με φρεον και ΑΝ συμπιεστής δουλεύει (βαλβίδες) τότε όλα οκ. Αλλιώς το πρόβλημα μένει (το φρέον και η εργασία πήγαν στράφι) και η επισκευή είναι οικονομικά ασύμφορη.
    Ή μπορει να μετρήσει το συμπιεστή?

    (off topic : ότι ξέρεις για κοφλέρ / μηχανάκια....
    Μην ακούω για μηχανάκια. Τελευταία με έχει "διαλύσει" το ρημάδι, η μια βλάβη πίσω από την άλλη)

  7. #7

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.589

    Προεπιλογή

    Συνήθως όταν χάσει υγρά ο θόρυβος του μοτέρ γίνεται χαμηλότερος (αν βάλεις πολλά υγρά σφυρίζει σαν κροταλίας ) . Εννοείται γνωρίζεις από πριν τι θόρυβο έκανε (και ανάλογα τον τύπο του μοτέρ ιπποδύναμη) .

    Άρα, ανοίγει το κύκλωμα και κάνει κενό (για να δει αν έχει διαρροή -> άρα έχει χάσει το φρεον) πιθανως επισκευάζει τη διαρροή τρυπίτσα,
    Εννοείται κάνει πρώτα μια ανίχνευση με τα κατάλληλα ανιχνευτικά (ανιχνευτικά για κάθε είδους υγρού διαφορετικό) κάνε μια αναζήτηση σε "ανιχνευτικά διαρροής υγρών ψυγείου" και υπάρχουν αρκετές πληροφορίες. Υπάρχουν ηλεκτρονικά ανιχνευτικά / κάτι άλλα που είναι με φλόγα και δεν θυμάμαι πως τα λένε / και το φθηνότερο από όλα είναι κάτι αφριστικά? όπου ψεκάζεις στην περιοχή που υποψιάζεσαι ότι έχει διαρροή κτλ αλλά είναι μη εγγυημένα σε πολύ μικρές διαρροές.

    συμπληρώνει με φρεον και ΑΝ συμπιεστής δουλεύει (βαλβίδες) τότε όλα οκ. Αλλιώς το πρόβλημα μένει (το φρέον και η εργασία πήγαν στράφι) και η επισκευή είναι οικονομικά ασύμφορη.
    Ή μπορει να μετρήσει το συμπιεστή?
    Εκτός από τον θόρυβο του μοτέρ (όταν έχουν μειωθεί τα υγρά) μπορεί να γίνει και αμπερομέτρηση (αμπέρ κανονικής λειτουργίας μοτέρ από τον κατασκευαστή) αν π.χ. λέει 1 αμπέρ και μετρήσεις 0,8 ε λες ότι κάτι γίνεται εδώ.

    (off topic : ότι ξέρεις για κοφλέρ / μηχανάκια....
    Μην ακούω για μηχανάκια. Τελευταία με έχει "διαλύσει" το ρημάδι, η μια βλάβη πίσω από την άλλη)
    Ααα το γκαζώνεις πολύ ή το κυκλοφορείς με μια ρόδα "σούζα" γιαυτό χαλάει. Το ψυγείο έχει "κόφτη"

Παρόμοια Θέματα

  1. πιτσος no forst
    από Ioannis Nikolaou στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο Μήνυμα: 29-05-18, 23:07
  2. [Άλλη] TEKA ΝF1 650 Δίπορτο
    από chipakos-original στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 06-07-14, 11:57
  3. [Άλλη] Shaub Lorenz δίπορτο
    από stafidas στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 19-02-14, 14:00
  4. Πιτσος Powerjet 3
    από tgi στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 08-10-11, 15:36
  5. Πρόβλημα με ψυγείο Δίπορτο SAMSUNG
    από babis43 στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 08-02-11, 00:54

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας